Aviseringar
Rensa alla

Det förbjudna


Ämnesstartare

Förbjudna tankar.. vad är de?
vad innehåller dom?

Jag vet vad min förbjudna tankar innehåller..
..mycket sex självklart men även såna drömmar som jag inte kan åstakomma med just den/dom personerna.

Berätta gärna om era "förbjudna tankar"!


   
Citera

Att jag plankar på buss och tunnelbana en hel skoltermin. Vardag som helg.


   
SvaraCitera

Mat, sex och våld.

Dold text: Läs: Våldsamt matsex [blush]


   
SvaraCitera

hade mörka tankar när jag sommarjobbade på dagis med en annan ung man.

hemskt var det


   
SvaraCitera

har inga förbjudna tankar


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

hade mörka tankar när jag sommarjobbade på dagis med en annan ung man.

obs misstolka nt. hade dåliga tankar om killen + massa fördomar


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

hade mörka tankar när jag sommarjobbade på dagis med en annan ung man.

[wink][wink]


   
SvaraCitera

Brukar dagdrömma om att tortera folk. Funderar också ofta över olika sätt man kan hålla människor levande så länge som möjligt samtidigt som man torterar dem.

Ser ej hur sex skulle vara förbjudna tankar. [confused]


   
SvaraCitera

Öh.. Förbjudna tankar låter läskigt. Jag tror att inga tankar är förbjudna direkt så länge man har någon grund till dem, vilket man oftast har. Människan ser ju alltid sina egna handlingar som de goda när man väl handlar.

Meeeeeeen för att komma till saken; Räknas svartsjuka som förbjudna tankar? Jag blir väldigt lätt svartsjuk och tänker "fan vad jag önskar att den jäveln inte fanns", t ex. Önskar det självklart inte på riktigt men såna tankar kan förekomma när man är på sånt humör.


   
SvaraCitera

Har en massa


   
SvaraCitera

typ, som bara ploppar upp


   
SvaraCitera

eller är det förbjudna tankar? vet inte
detta blir för komplext


   
SvaraCitera

Mina förbjudna tankar är snarare motvilliga tankar.
T.ex få upp en bild i huvudet av att jag har sex med ett av päronen, ett djur, ett lik eller en vän. Sånt som bara ploppar upp helt utan vidare.

En annan tanke som anfaller mig titt som tätt handlar om en klasskompis som tog livet av sig utomhus. Hon låg ute i flera veckor så jag kan inte låta bli att minnas Leif GW Perssons beskrivning av hur ett lik förändras om det ligger ute i naturen. Hur hudfärgen förändras, vad djuren äter först och hur det kan lukta.
Hans beskrivning handlade om lik som legat ute i 5 veckor, och ironiskt nog hade hon varit död i 5 veckor innan hon hittades.
Såhär kan det se ut: huden blir grönaktig och det djuren äter först är mjuka delar som läppar, tunga och ögon.
Självklart börjar jag då få bilder av henne när hon ser ut på det viset. Jag har t.o.m drömt om henne när hon ser ut så.


   
SvaraCitera

Förbjudna tankar...är nog mina egoistiska drömmar. När jag föreställer mig ett scenario där jag är hjälten och saves the day. Och att jag är världens underbaraste människa osv.. [crazy] Ah, lite Dold text: (obs! väldigt) själviskt. [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar väl livet ur folk ibland, fast bara på tankestadiet och inte speciellt seriöst. Men speciellt jävligt attraktiva dryga sviniga människor, som på något sätt ändå är omtyckta.

ööörkarn:

huden blir grönaktig och det djuren äter först är mjuka delar som läppar, tunga och ögon.

Rätt äckligt fast ändå fascinerande tycker jag.


   
SvaraCitera