Aviseringar
Rensa alla

det funkar inte att göra undersökningar.


Ämnesstartare

tjotjo 😉

Jag kan inte göra undersökningar i mina inlägg, jag har gjort det som stod i "sajtinformation".. men det funkar inte.
Hjälp ? nån som vet vad det kan bero på ?


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen vill att du ska göra undersökningar så det kan vara modsen som har tagit bort den funktionen för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan undersöka dej[wink]


   
SvaraCitera

Vad exakt är det som inte fungerar? Hittar du inte var du ska klicka för att skapa en undersökning? Skapar du en undersökning men den visas inte sedan när du publicerar tråden? Du får nog vara lite mer specifik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Vad exakt är det som inte fungerar? Hittar du inte var du ska klicka för att skapa en undersökning? Skapar du en undersökning men den visas inte sedan när du publicerar tråden? Du får nog vara lite mer specifik.

sry, hittar inte -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

sry, hittar inte -.-

Ny diskussion - Skapa en undersökning.


   
SvaraCitera
Vision

[klicka här för att skapa en undersökning] KLICK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

[klicka här för att skapa en undersökning] KLICK!

den finns inte.


   
SvaraCitera
Vision

maaaarika:

den finns inte.

Jo [shake]

Precis under "Rubrik"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den finns bara om man har validerat sin e-mailadress -.-
gjorde det och nu finns den igen 🙂
men kan lova att den inte fanns där innan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

men kan lova att den inte fanns där innan..

Det gjorde den. Om du inte hade din e-mailadress validerad hade du inte kunnat skriva några inlägg heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
nej, den gör inte det som du ser. Men jag kan fortfarande skriva inlägg som du också kanske ser-.-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

det varierar för den är där ibland.


   
SvaraCitera
Åtta

Lidande små barn:

Om du inte hade din e-mailadress validerad hade du inte kunnat skriva några inlägg heller.

Jodå. Efter att Youmeet bestämde sig för att spamma oss igen så bytte jag adress till en reklamadress som de gärna får spamma om de vill. Jag har dock inte validerat den - men kan ändå posta och skapa omröstningar.


   
SvaraCitera

maaaarika:

det varierar för den är där ibland.

Det beror på att du måste välja kategori först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Det beror på att du måste välja kategori först.

nej, det gör det då inte! det är allt där ibland bara jag går in på "ny diskussion" utan att röra nåt.


   
SvaraCitera