Aviseringar
Rensa alla

det gör så jävla ont


Ämnesstartare

Jag pratade med min pojkvän idag och sa att jag och han kanske skulle behöva ta en paus, han tog de ganska bra, bättre än jag trodde att han skulle ta de, jag sa att jag inte känner samma för han längre, han blev samtidigt helt förstörd och sa att han inte vill förlora mig, att han gör vad som helst för att de ska funka mellan oss, att han älskar mig och att jag är det bästa som nånsin hänt han, mitt hjärta blev verkligen varm, och jag tänkte att jag kanske kan ge de en chans, och se ifall han verkligen tar de på allvar och ändrar på sig. 

Men så fick jag ett samtal nyss av en kompis, tydligen har han redan skrivit med nån annan tjej och redan bestämt att umgås några andra tjejer till helgen, och att jag och han redan gjort slut, tjejen hade frågat vad jag skulle tycka om de, men han skulle tydligen inte bry sig om vad jag tyckte. Vi har inte änns gjort slut ännu, och det FÖRSTA han värkar tänka på är andra tjejer, vem han ska sätta näst, han försöker inte änns kämpa för mig. Känner mig så jävla dum just nu, vet inte vad jag ska göra. Det är som att sanningen just slog mig i ansiktet, att han faktiskt är bakfalsk, vad ska jag göra??


   
Citera

du ska tänka att du förtjänar bättre och att han inte beter sig väl mot dig. så kan du göra slut och gå vidare mot nya bekantskaper som är bra för dig.


   
SvaraCitera

skyll dig själv du och dina ''pauser''


   
SvaraCitera

han tyckte väl att du var för ointresserad o började söka sig till andra? konstigt lr? förstår inte sånt där gnällande ''gu buhu jag gjorde slut  m min partner o nu börjar han snacka m andra!!! herregu hur kan han''


   
SvaraCitera

skyll dig själv mvh din pojkvän. 


   
SvaraCitera

Öh, han verkar ju något narcissistisk.. Stå på dig och var hård bara! 


   
SvaraCitera

Om han blev helt "förstörd" så sökte han sig säkert till andra tjejer för att må bättre eller nåt... Tycker det verkar dags för er att göra slut för gott. Och snacka med honom eller tjejen istället för att snacka med din kompis som inte ens vet nåt?


   
SvaraCitera