Aviseringar
Rensa alla

Det hänger en hund under mitt skrivbord...


Ämnesstartare

S3ON: Jag är tveksam till att en unge inte skulle dö om hen stoppar tungan exempelvis i ett utav uttagen och får kontakt med båda poler.. Gråter

det är därför det är små plastskydd för som trycks undan när man sätter i en stickpropp, visst, saliv kan säkert tränga igenom men då ska man nog ha gett sig fan på att få en stöt om man skall lyckas, och för den delen är det inte direkt dödligt med vanlig hushållsel om man inte har kasst hjärta eller nått, + det är förmodligen jordat och slår av så fort något sådant händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

det är därför det är små plastskydd för som trycks undan när man sätter i en stickpropp, visst, saliv kan säkert tränga igenom men då ska man nog ha gett sig fan på att få en stöt om man skall lyckas, och för den delen är det inte direkt dödligt med vanlig hushållsel om man inte har kasst hjärta eller nått

Men hundar måste väl vara känsligare på den fronten än människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: + det är förmodligen jordat och slår av så fort något sådant händer

aha ok. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Men hundar måste väl vara känsligare på den fronten än människor?

Beror på hur hög resistens de har osv. Hade en ellärare som kunde ta på polerna på ett bilbatteri utan skada, men han var förvisso sjuk i huvudet.

och som sagt:

Lífþrasir: + det är förmodligen jordat och slår av så fort något sådant händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Beror på hur hög resistens de har osv. Hade en ellärare som kunde ta på polerna på ett bilbatteri utan skada, men han var förvisso sjuk i huvudet.

Hahaha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en söt hund så jag fattar inte varför du vill få bort den. 🙁

Annars så kan du ju ta på den ett halsband och dra bort den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

large.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Det är en söt hund så jag fattar inte varför du vill få bort den. 🙁

Den luktar illa och stirrar på mig på ett obehagligt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Den luktar illa och stirrar på mig på ett obehagligt sätt.

Då får du ta saken i egna händer och tvätta hunden. Och sen får du tvinga någon annan att ta hand om hunden. Hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge den en kopp kaffe så blir den som folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte jag gav bästa svaret, så får jag inte ens feedback. Fan er!


   
SvaraCitera
seasaw

ger den korv kanskeSkeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tyckte jag gav bästa svaret, så får jag inte ens feedback. Fan er!

Förlåt. Ska testa ditt tips om den kommer tillbaka.


   
SvaraCitera

efter erfarenhet med pojkvännens hund brukar "[hundens namn], gå och lägg dig!" funka. kräver dock någon sorts grunduppfostran hos djuret i fråga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha åh vilken söööööt


   
SvaraCitera