Aviseringar
Rensa alla

det här är fucking metal!


sedje
Ämnesstartare

så, jag har tränat mer nu på growl och funnit att inhale går mycket bättre. Jag får fram ett bättre ljud (både growl och scream) och jag får inte ont i halsen av det så det blir att satsa på det. men har någon annan här testat på inhale? och har ni någon bra låt att träna till?

just nu kör jag på följande band: bloodbath med eaten, bmth med pray for plague och suicide silence med unanswered och wake up. men som sagt tidigare, har ni några tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

iron maiden


   
SvaraCitera

jag försökte lära mig growla en gång men jag gav upp och lärde mig strupsång istället.


   
SvaraCitera

Träna på joddling.
Då jävlar får man ligga.


   
SvaraCitera

Metall är gitarrer,skinnpaj och långt hår.

INGENTING ANNAT!!!

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Metall är gitarrer,skinnpaj och långt hår.

metall är ett grundämne


   
SvaraCitera

sedje:

just nu kör jag på följande band: bloodbath med eaten, bmth med pray for plague och suicide silence med unanswered och wake up.

Det där är inte metal. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Schism:

metall är ett grundämne

Metall har hög densitet. Så akta dig![sad]


   
SvaraCitera
sedje
Ämnesstartare

pizdakurac:

Det där är inte metal.

Sure drog alla över 1kant men eftersom jag är för lat för att skriva vad som är vad så skrev jag metal[rolleyes]


   
SvaraCitera

hahaha detta var ju lillebrorssött


   
SvaraCitera

Schism:

metall är ett grundämne

Nej.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Nej.

Image

Du är lite lustig med dina rättningar! Borde kanske ha lagt till "en" för att vara extra tydlig. Jag läser om metaller i plugget (grottsystem m.m.) så jag har lite koll. Tro mig.


   
SvaraCitera

Schism:

Du är lite lustig med dina rättningar! Borde kanske ha lagt till "en" för att vara extra tydlig. Jag läser om metaller i plugget (grottsystem m.m.) så jag har lite koll. Tro mig.

Ja. Det skulle du gjort. För en metall kan faktiskt vara ett grundämne men metall är inte ett grundämne, eller? Hittar inte metall i periodiskasystemet.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

För en metall kan faktiskt vara ett grundämne men metall är inte ett grundämne, eller? Hittar inte metall i periodiskasystemet.

en metall är ett grundämne (eller "en legering med metalliska egenskaper" - wiki) men metall är inte ett grundämne. så kan man sammanfatta läget.


   
SvaraCitera