Aviseringar
Rensa alla

det här börjar gå överstyr


smisk
Ämnesstartare

Har typ suttit tre dygn i sträck och spelat WoW nu. De enda pauser jag gjort var när jag gick hem till en polare igår och tittade på film, samt gick ner på Ica, hyrde film med pappa och tittade på den. Annars har jag levt vid datorn i tre dygn nu.

Eh... vad gör man? [tard]

(Har inte ens haft tid för UM, liksom [cry])


   
Citera
Ämnesetiketter

Man går ner i köket.
Tar fram den vassaste kniv man kan hitta.
Hugger av alla fingrarna på vänster hand.
Skär med hjälp av munnen av dem på höger hand.
Är nöjd över sig själv att man aldrig mer kan spela det tråkiga spelet.
Inser att man aldrig mer kommer kunna utföra self-sex.
Skaffar sig ett liv.


   
SvaraCitera

Vad är problemet?

Wow is the real world.

Marielle Hagblad:

Man går ner i köket.
Tar fram den vassaste kniv man kan hitta.
Hugger av alla fingrarna på vänster hand.
Skär med hjälp av munnen av dem på höger hand.
Är nöjd över sig själv att man aldrig mer kan spela det tråkiga spelet.
Inser att man aldrig mer kommer kunna utföra self-sex.
Skaffar sig ett liv.

Tyst me dig, du är ju S, dom är mer powerfull än M, du får inte vara elak och cynisk mot folk, det är mitt jobb.


   
SvaraCitera

Jag spelade wow i tre år, jag var med i en topp guild som dödade prince i karazhan först i Europa.

Det slutade med att jag förstörde alla mina saker och gav bort 5000g som var jäkligt mycket då, jag vet inte hur det är nu med alla kinessäljare.

Men jag sitter vid datorn mer än i min wow period nu, fast nu har jag trist och gör inget vettigt.


   
SvaraCitera

du går til blåket.se å lägger ut en annons, lvl 70 war släjes, obetydlit använd pris 2k så kåmer nån å tjöper så e du normal igen å lite rikare [cool]


   
SvaraCitera

Tråkeståk.


   
SvaraCitera

The Box:

Tyst me dig, du är ju S, dom är mer powerfull än M, du får inte vara elak och cynisk mot folk, det är mitt jobb.

Jag är inte elak. Jag gav bara ett seriöst svar på det jag skulle ha gjort om jag spelade det. [smile]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Inser att man aldrig mer kommer kunna utföra self-sex.

Där failade planen.


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Jag är inte elak. Jag gav bara ett seriöst svar på det jag skulle ha gjort om jag spelade det. [smile]

Mjo, jag tror verkligen du var jätteseriös med att du skulle skära fingrarna av dig Marielle Hagblad [cute]

Har du någon erfarenhet av wow eller föraktar du det av enbart fördommar?


   
SvaraCitera

Homunculi:

Där failade planen

Det är den tuffa biten av det hela [sad]


   
SvaraCitera

The Box:

Mjo, jag tror verkligen du var jätteseriös med att du skulle skära fingrarna av dig Marielle Hagblad

Ja [smile]

The Box:

Har du någon erfarenhet av wow eller föraktar du det av enbart fördommar?

Jag har haft en pojkvän som spelat.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

fast jag kom på att jag har föräldrar också, de kommer nog döda mig efter lovet, lol.


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Det är den tuffa biten av det hela[sad]

Men jag slutade spela WoW utan några som helst hjälpmedel.
De ni. [no-no]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Ja [smile]

För skojs skull, kan du inte ta en pic på dig hållande en kniv som du skulle använt mot dina fingrar och posta här marielle haglund [smile]

Marielle Hagblad:

Jag har haft en pojkvän som spelat.

Så nödig kan han inte vara, han lyckades trots allt skaffa en flickvänn, en riktig woware skulle aldrig lycaks med det (female orchs eller night elfs inom spelet räknas ej)


   
SvaraCitera

so?
jag satt inne 1 år framför datorn och gick bara ifrån datorn då jag skulle hämta vatten, pissa och sov ungdefär 1 gång i veckan.


   
SvaraCitera