Aviseringar
Rensa alla

Det här må vara de mest pinsamma jag någonsin har gjort.......


time:
Äh, alla onanerar.

sant men vill du höra din granne göra det Gråter


   
SvaraCitera
time
 time

snor:

sant men vill du höra din granne göra det Gråter

Ja jag vet inte, jag är van vid att höra grannar ha sex + bodde ju mittemot en snubbe som vägrade dra för gardinerna när han runkade till porrfilm på en typ 50-tumstv, så jag är nog van. Jag bryr mig inte så jättemycket, det känns som något alla gör, det bästa är väl bara att backa undan och låtsas som ingenting. 


obsokjaggjordeenfacebookstatusomdendärgrannenmenok


   
SvaraCitera

menar du att du stönade högt eller såg på porr? stönande hör man som granne oavsett. 🙂


   
SvaraCitera
GraGo

Det kunde ha varit värre, det kunde ha gått till såhär!


   
SvaraCitera
b1son

adå 
ytterdörren öppen på vid gavel eller

v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
adå 
ytterdörren öppen på vid gavel ellerv

nej gavel typ, sen hade jag typ halv stängt till mitt rum och spelade musik samtidigt som man drog en handtralla. sen var de ju iof klart på högst 5 min så kanske inte ens var någon som märkte nått


   
SvaraCitera

Brf. Runkaren


   
SvaraCitera

vad har onani med sex och samlevnad att göra


   
SvaraCitera

time: Äh, alla onanerar.

Du också?


   
SvaraCitera

är det jag som är sjukt udda, för att detta låter som en helt normal situation enligt mig? ett misstag som inte visade någon sida som  inte alla har. du kan kanske sätta upp en lapp på din dörr där det bara står att du ber om ursäkt.

WinterTime:

nej gavel typ, sen hade jag typ halv stängt till mitt rum och spelade musik samtidigt som man drog en handtralla. sen var de ju iof klart på högst 5 min så kanske inte ens var någon som märkte nått


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time: + bodde ju mittemot en snubbe som vägrade dra för gardinerna när han runkade till porrfilm på en typ 50-tumstv,

Men fy fan Ledsen Kan en inte anmäla sånt som förargelseväckande beteende?


   
SvaraCitera
time
 time

Bell:

Men fy fan Ledsen Kan en inte anmäla sånt som förargelseväckande beteende?

Antagligen, men det hade ju känts fånigt åtminstone ur min synvinkel. Söt


   
SvaraCitera
gulan

hur högt onanerar du? tvekar dock på att om någon hört något att de tror att du onanerar? jag skulle trott att det kom från någon porrfilm typ vilket är bättre eller?


   
SvaraCitera