Aviseringar
Rensa alla

Det här med att *komma*


Ämnesstartare

Ah hej. Kände för att skriva en egen tråd om detta!

Är så att jag har svårt för att komma. Har faktiskt aldrig gjort, varken när jag varit ensam eller med min partner.

Grejen är den att jag vet att det är avslappnad jag ska vara, men det sitter typ hela tiden lite i bakhuvudet och gnager. Så jag blir aldrig helt avslappnad. Och då börjar jag lätt tänka på annat.

De flesta (typ alla) säger att det är lättast att först komma själv, sedan med partnern. Men jag är väldigt sällan taggad på att onanera då det aldrig lett till att jag fått orgasm. Om ni fattar? Liksom, det är skönt, men det blir aldrig mer än så och så slutar jag. Försökt lite olika metoder, men ja, det är inte så ofta jag blir sugen på det så då blir det heller inte så ofta jag kan försöka och lära mig själv.

Någon som också har (har haft) det så här?
Råd/tips?
Är jag ett freak? (nej) osv

Njuter av sexet annars liksom men det är ju något som fattas..


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

snökaktus:

Råd/tips?

Titta på/läs/fantisera om något som verkligen får dig att gå igång bara. Du får antagligen leta runt lite tills du hittar din grej, men kör på det sen. Det är svårt att ligga där med tomma tankar, men efter att man nått den där punkten EN gång är det betydligt lättare att hitta tillbaka.

snökaktus:

Är jag ett freak?

Verkligen inte!


   
SvaraCitera

Jag känner igen mig i det du skrev om att inte riktigt vara taggad på att onanera.. Visst, jag kan vara kåt av att läsa sexnoveller/kolla på bilder/fantisera (tips för att komma igång, btw!). Men sen när jag väl ska börja hålla på kommer tankar på något jobbigt skolarbete eller annat stressmoment. Då blir lusten som bortblåst.

Och även om jag faktiskt kommer igång bra, så funkar det inte. Har däremot kommit med min kille, även om det tog några gånger. Jag har berättat vad jag gillar mest när vi har sex, och försöker visa tydligt när det är nära att jag kommer. Om du har kille: Experimentera och undersök tillsammans! Jag har kommit via vaginalt sex, då tycker jag att det är lättast att komma vid doggy. Prova att vrida på höfterna så att han kommer in från olika vinklar. När det är som skönast, snabba på och eventuellt lite hårdare! Eller om du rider kan du komma åt olika punkter samtidigt. Du har kontroll och kan välja både vinkel, hastighet och hur djupt! Perfekt!

Vad jag har hört är det lättare att komma vid smek-/oralsex för de flesta tjejer.. Så är det inte för mig. Kanske blir dubbelt om jag ska tipsa om hur man gör det på egen hand eftersom jag inte riktigt lyckas själv, heh.


   
SvaraCitera

Köp en sexleksak! Bästa råd jag kan ge dig helt ärligt. Den kommer lära dig mycket Glad 

När man väl vet hur man funkar, kommer man (jag) enkelt både på egen hand och med partner! 


   
SvaraCitera

onanera med hjälp av duschen


   
SvaraCitera