Aviseringar
Rensa alla

Det här med kompisar


Ämnesstartare

Nu är det så här att jag har många kompisar och så, men det är liksom i skolan bara. Jag har 5 nära vänner som jag älskar och så.

Men, jag har liksom ingen kompis utan för skolan. Då menar jag inte att jag aldrig umgås med mina kompisar, det jag menar är att alla mina kompisar går i samma skolan.

Och det är en till sak, jag skulle så gärna vilja ha en killkompis, låter kanske lite weird men jag vill liksom det. Ska jag vara ärlig skulle det vara ganska skönt med en killkompis, har börjat tröttna lite på tjejer... Skulle liksom vilja ha ngn kompis som inte tänker precis som jag....

Så det jag undrar är det någon annan än jag som har samma funderingar och vill samma?

Jag vill bara veta i allmän nyfikenhet och så vill jag veta om jag är ensam[cute][blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Same shit här typ.
Har två gamla riktigt nära kompisar men dom umgås jag aldrig med längre..tappat kontakten osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Så det jag undrar är det någon annan än jag som har samma funderingar och vill samma?

Jag har inga kompisar. Överlever ändå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Same shit här typ.
Har två gamla riktigt nära kompisar men dom umgås jag aldrig med längre..tappat kontakten osv.

[sad][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det så många som har massa kompisar utanför de det har i skolan då:P?...

Jag känner att jag har 5-20 kompisar i skolan som jag kunde ha umgåts med... Men är i alla fall hemma själv. Det hör till generationen...

Angående killkompis (tjej kompis för mig). Visst skulle inte vara dumt. Tycker väldans många kompisar jag har är allmänt tråkiga, och just därdör raggar jag inte nya kompisar heller, alla verkar vara så fantasilösa... Men har inte tänkt att tjejer kanske är annorlunda [bigcheers]


   
SvaraCitera

Nästan samma här. Har ett par kompisar utanför skolan men inga jag tycker om jättemycket, ogillar rättare sagt dom - men det vet ju inte dom. Umgås sällan med dom nu.

Håller med laggar28.

laggar28:

Angående killkompis (tjej kompis för mig). Visst skulle inte vara dumt. Tycker väldans många kompisar jag har är allmänt tråkiga, och just därdör raggar jag inte nya kompisar heller, alla verkar vara så fantasilösa... Men har inte tänkt att tjejer kanske är annorlunda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DumFan:

Jag har inga kompisar. Överlever ändå

Det är ju bra om du överlever ändå, men skulle det inte vara lite roligare med att ha kompisar?[smile]

laggar28:

Är det så många som har massa kompisar utanför de det har i skolan då:P?...

Om jag kollar på mina närmaste vänner: Ja.

laggar28:

Visst skulle inte vara dumt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Har ett par kompisar utanför skolan men inga jag tycker om jättemycket, ogillar rättare sagt dom - men det vet ju inte dom. Umgås sällan med dom nu.

Haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Det är ju bra om du överlever ändå, men skulle det inte vara lite roligare med att ha kompisar?

Möjligt... Men har man social fobi så har man[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DumFan:

Möjligt... Men har man social fobi så har man

Aha, förlåt[blush] trodde du bara inte ville ha kompisar[blush]

Usch vad jobbigt [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänner ställer ju bara till med problem verkar det som. hitta något annat att sysselsätta dig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vänner ställer ju bara till med problem verkar det som. hitta något annat att sysselsätta dig med

Haha? Problem?[shake] Nej,nej,nej! Det ska det iaf inte verka som [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Aha, förlåt trodde du bara inte ville ha kompisar

Haha, lungt[wink]

FLTH:

Usch vad jobbigt

Man vänjer sig. Blir nog bättre snart[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DumFan:

Man vänjer sig. Blir nog bättre snart[party]

Inte bra att man vänjer sig[sad]
Men bra att det nog blir bättre snart[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Same shit här typ.


   
SvaraCitera