Aviseringar
Rensa alla

det här med kroppsideal


Ämnesstartare

hej alla! hade ni velat svara på min enkät om ungdomars kroppsideal? känner att det är en bra grupp här som jag kan rikta mig till! tack så jättemycket! 🙂

https://sv.surveymonkey.com/r/VSW92JZ


   
Citera

Np did not read


   
SvaraCitera

Så, klart! Varsågod!


   
SvaraCitera

"done"


   
SvaraCitera

Nu har jag enkätat mig. Hoppas det blev kalasbra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:
Så, klart! Varsågod!

Fredaghelaveckan:
Nu har jag enkätat mig. Hoppas det blev kalasbra 😀

Mymlans_Dotter:
"done"

Tusen tack!! Superdupersnällt av er! Detta blir bra :))


   
SvaraCitera

Är fast på första frågan. Vad betyder "annat" i fråga om kön? Du har redan återgivit samtliga alternativ, flicka pojke.


   
SvaraCitera

Svarat

Tickstart:
Är fast på första frågan. Vad betyder "annat" i fråga om kön? Du har redan återgivit samtliga alternativ, flicka pojke.

Alla som identifierar sig som attackhelikoptrar måste ju också ha ett alternativ


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Svarat

Alla som identifierar sig som attackhelikoptrar måste ju också ha ett alternativ

haha ja just det ja.. 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Är fast på första frågan. Vad betyder "annat" i fråga om kön? Du har redan återgivit samtliga alternativ, flicka pojke.

Ruttenfisk:
Svarat

Alla som identifierar sig som attackhelikoptrar måste ju också ha ett alternativ

Kan man ju tycka vad man vill om, men var ett krav att ha med det alternativet 🙂 men tack så jättemycket för att ni gjorde enkäten!!! 😀


   
SvaraCitera

Tycka och tycka, det finns bara två kön. Hälsa din lärare att man inte kan "tycka" saker om fakta.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Tycka och tycka, det finns bara två kön. Hälsa din lärare att man inte kan "tycka" saker om fakta.

Vad skulle du säga är poängen med att ange kön i en enkätundersökning?


   
SvaraCitera

InABox:

Vad skulle du säga är poängen med att ange kön i en enkätundersökning?

då det är relevant I guess


   
SvaraCitera

Tickstart: då det är relevant I guess

I vilken mening?


   
SvaraCitera

InABox:

I vilken mening?

om man undersöker skillnad mellan män och kvinnor etc. Man kan inte födas till attackhelikopter.


   
SvaraCitera