Aviseringar
Rensa alla

Det här med snoppstorlek


Ämnesstartare

Snälla förbise inte detta som någon fjortistråd där en 12-åring säger att hans kuk är för liten, detta är ganska seriöst.

För några år sen så insåg jag att jag var ganska efter i allt, jag var kortast, jag var mentalt sett efter och kände aldrig någon större behörighet. Jag lärde mig att acceptera detta och att bara försöka anpassa mig.

Jag kom in i puberteten och märkte det, växte så det knakade, men blev aldrig riktigt lång (171). Trodde att det skulle fortsätta efter ett tag, men nu så har jag inte vuxit på över ett år, och alla eftereffekter av puberteten har försvunnit. Min röst bryter aldrig förutom när man lägger tungan fel, jag har hår som växer som skogar etc.

Min kuk dock, den växte knappt. Den växte drygt 3 cm och är nu i erigerat tillstånd 14 cm. Nu kanske ni tänker att det är en ganska standard siffra, men så känns det inte, då den i diameter bara är 3 cm.

Längden kan jag klara mig med, men tjockleken är så jävla fånig att den inte ser proportionerlig ut. Det känns inte som att den vuxit färdigt, men ändå så har den varit så i drygt ett år.

I och med att jag har en sjukdom som gör att min förhud är för trång (ska snart opereras) så har jag antagit att det varit på grund av det som den inte vuxit, men på ungdomsmottagningen har dom sagt att det inte stämmer och att den är helt normal, men fan ollonet är ju inte större än min nagel på tummen.

Jag har som hela tiden tänkt "Det händer snart, det finns en anledning", men så verkar det inte vara. Var nyligen hos en psykolog som jobbar på ungdomsmottagningen som min psykolog rekommenderat till mig för att kunna svara på mina frågor. Han sa dock hela tiden att det inte finns någon standard, det finns inget som är normalt och att jag får lära mig att acceptera det hela, men jag klarar fan inte av det (det bör också noteras att han inte kollade på kuken).

Jag är en överviktig nörd med dåligt självförtroende som aldrig gjort något med en tjej, ingen erfarenhet, och aldrig har en tjej gillat mig. Hur fan tror ni då att mitt självförtroende förändras när jag dessutom har en kuk som aldrig kommer kunna kännas fulländad?

Vad fan ska jag göra? Är det mentalt, är det fysiskt, borde jag söka upp hjälp, kommer min operation förändra på det här, jag håller på att gå under och känner verkligen att jag känner mindre och mindre glädje av livet.


   
Citera

De Cordero91:

Jag är en överviktig nörd med dåligt självförtroende som aldrig gjort något med en tjej, ingen erfarenhet, och aldrig har en tjej gillat mig. Hur fan tror ni då att mitt självförtroende förändras när jag dessutom har en kuk som aldrig kommer kunna kännas fulländad?

men där har du ju något gemensamt med halva um. KÄNN DIG SOM HEMMA!


   
SvaraCitera

oj, otur. jag försökte skriva ett långt och fint inlägg, men det blir så här istället:

träna, meditera och förstå att sex inte är så jävla viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

träna, meditera och förstå att sex inte är så jävla viktigt.

Nej men självförtroendet är det.

Men ska börja träna igen efter sommaren, bör också nämnas att jag inte är speciellt lat eller asocial. Festar ganska ofta och cyklar några kilometer varje dag.

Alltså säger som jag sa till psykologen "Träffar jag rätt tjej så lär vi väl kunna kommunicera om det hela för att göra det hela mer facetterat, men tills vidare så är det fan svårt".


   
SvaraCitera

De Cordero91:

Nej men självförtroendet är det.

jag förstår det. jag hade tur, min kuk var liten tills ett visst stadium i puberteten. innan dess så hade jag blivit så van vid att bli retat i duschen att jag helt enkelt började acceptera det.

ifall det inte hjälper att bara sluta bry sig så finns det plastkirurgi. jag hade iofs undvikit det...


   
SvaraCitera

Men orka bry sig om sin jävla kukstorlek. Det är inte som att det är det som tjejerna bryr sig om i första hand.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Men orka bry sig om sin jävla kukstorlek. Det är inte som att det är det som tjejerna bryr sig om i första hand.

Så tänker nog många, men samtidigt så finns det ju många exempel (förvånansvärt många exempel) på tjejer här som säger att tjockleken är viktig som fan.


   
SvaraCitera

fudgepuppy:

tjejer här

troll/idioter/fjortisar/personer med noll ögonmått


   
SvaraCitera

snyggkille21:

troll/idioter/fjortisar/personer med noll ögonmått

Många jag känner säger detsamma, så är nog en ganska stor % som sätter press på killen innan dom ens hunnit gjort något.

Är sjukt hur pass hatad man blir som kille ifall man säger att det inte är lätt för oss heller, liksom få ett feministpack på en som säger att vi inte har någon aning hur det känns att ha hela världen kollandes emot en.

Liksom vet ni hur jävla le jag är på allt med Robert Pattison och att alla andra killar tydligen ser ut som skit jämfört med han. Kommer ihåg månaden när Twilight kom och hur pass omöjligt det var för en kille att få något då (i alla fall här).


   
SvaraCitera

fudgepuppy:

alla andra killar tydligen ser ut som skit jämfört med han.

är det du på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De Cordero91:

Jag är en överviktig nörd med dåligt självförtroende

det där går ju faktiskt att göra något åt!


   
SvaraCitera

fudgepuppy:

text

tjejer är idioter. summerar det hela ganska väl. de tror att allt handlar om dem och att alla är emot dem. de är de enda med problem och man ska ta hänsyn till dem, inte tvärtom.

bästa är ju att man inte kan göra ett jävla skit mot en liten kuk, om det inte är en s.k micropenis. tjejers bröst går att ändra på hur lätt som helst så det är en sjukt dålig jämförelse. det borde jämföras med att göra en fitta djupare. låter skitlätt va?


   
SvaraCitera

iosib:

är det du på bilden?

Jopp, med robotkropp och allt.


   
SvaraCitera

fudgepuppy:

Så tänker nog många, men samtidigt så finns det ju många exempel (förvånansvärt många exempel) på tjejer här som säger att tjockleken är viktig som fan.

Och tjejerna på UM är ju representativa för alla tjejer i världen.


   
SvaraCitera

fudgepuppy:

Jopp, med robotkropp och allt.

haha, jag fattade inte att det var en robotkropp [zzz]


   
SvaraCitera