Aviseringar
Rensa alla

Det här om att rekommendera användare till VIP.


Ämnesstartare

Det tycks gå lite i överstyr, hur många rekommendationer finns det inte redan?
Det verkar som att man bara rekommenderar sin bästa kompis utan att riktigt tänka igenom vad VIP egentligen ska innebära. De flesta som blivit rekommenderade håller ju knappast en seriös nivå särskilt ofta.

Skulle man inte istället få låta VIP:medlemmar samt moderatorer rekommendera och bestämma då det förmodligen kommer vara på ett seriöst plan?


   
Citera
Ämnesstartare

Låt antal år av medlemskap och antal inlägg avgöra så att inte en massa randoms blir mods och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

big deal [zzz]

det går väl över efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

De flesta som blivit rekommenderade håller ju knappast en seriös nivå särskilt ofta.

Dåren:

Skulle man inte istället få låta VIP:medlemmar samt moderatorer rekommendera och bestämma då det förmodligen kommer vara på ett seriöst plan?

The Weapons Dude:

Låt antal år av medlemskap och antal inlägg avgöra så att inte en massa randoms blir mods och skit.

De som nomineras granskas ju, så alla som nomineras blir inte VIP. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

big deal

det går väl över efter ett tag.

Klart att det kan gå över, jag menar bara att det skulle hållas på en seriösare nivå och eftersom UM tycks bli ett mycket mer seriöst forum än vad det tidigare varit så är väl det bara ett bra förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

De som nomineras granskas ju, så alla som nomineras blir inte VIP.

Det är jag väl medveten om. Men det blir mycket att gå igenom för er som avgör och häflten av rekomendationerna är knappast seriösa ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

det bara ett bra förslag.

Om du tittar i reglerna, så står det klart och tydligt "rekommera mig så rekommenderar jag dig" inte är tillåtet.

Det kommer bli 2P varning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Om du tittar i reglerna, så står det klart och tydligt "rekommera mig så rekommenderar jag dig" inte är tillåtet.

Det kommer bli 2P varning.

Alla verkar ju helt klart inte alls medvetna om det (än).
Nåja. Jag har sagt vad jag ville säga. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jag har sagt vad jag ville säga. [y]

Bra tråd dock, kreds till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera