Aviseringar
Rensa alla

Det här suger


Ämnesstartare

Eller ja, iof. Äter:
Image
atm, det är lchfveggo nästan. Fast det är mjöl i paneringen så det får man väl kanske betala för [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Tror inte lchfveggo kommer funka

[mad]
MAKE IT WORK


   
SvaraCitera

men här regnade som fasen nyss så det kanske kommer till stan? (jag är utan för linköping)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ah men precis är ju där ja menar. Finns 2 st där. Bodde där

Jaha!! Då hänger jag med [crazy]

ChickiBull:

Men årsunda, strandbaden är ju bäst fler kilometer lång strand

Men, Årsunda är ju för långt bort! [crazy] Tänkte på Hedås eller något sådant [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt för att jag missbrukar "[crazy]" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men, Årsunda är ju för långt bort! [crazy] Tänkte på Hedås eller något sådant [no-no]

Hedåsen och sörtutt ligger bortanför trebo. Sörtutt på vänster sida om vägen och hedåsbadet till höger. Så man kan välja efter vart solen står. Men det blåser i regel mindre på hedåsen, men stranden där är stenig, fast bara i strandkanten.

Nintendo:

Men, Årsunda är ju för långt bort!

Ah, fast om man ska va borta en hel da, tar typ 15-20 minuter med buss dit från resecentrum. Sen om man följer stranden hela vägen bort å går in i skogen typ 1 km så kommer man till en mindre strand där det nästan aldrig är folk på kvällarna [blush] Kan man rulla runt på stranden utan att nån ser [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Men det blåser i regel mindre på hedåsen, men stranden där är stenig, fast bara i strandkanten.

Hedåsen såg trevligast ut på Eniro [blush] Fast vi orkar inte idag kom vi på, måste stanna längre än vad vi har lust med för att det går så få bussar = väntar tills jag fått min cykel. Det borde ju gå att cykla dit ganska smärtfritt.

ChickiBull:

Ah, fast om man ska va borta en hel da, tar typ 15-20 minuter med buss dit från resecentrum. Sen om man följer stranden hela vägen bort å går in i skogen typ 1 km så kommer man till en mindre strand där det nästan aldrig är folk på kvällarna Kan man rulla runt på stranden utan att nån ser

Om jag någon gång får lust att bada en hel dag så ska jag åka dit [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men här regnade som fasen nyss så det kanske kommer till stan? (jag är utan för linköping)

norr eller söder om
eller öst eller väst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

går så få bussar

Eller hur! Det gick en till linje, 17, där som gick varje halvtimme till trebo. Inte så långt att gå därifrån. Men den tog dem bort helt trots att dom har byggt hotell å grejjer där nu. Asså sandviken är helt fucke'd up [tard]


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

norr eller söder om
eller öst eller väst?

söderom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

söderom

JA ME!!!!


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

JA ME!!!!

jag vet vart du bor 😛 typ i alla fall men jag bor mer sydväst än sydöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag vet vart du bor

[chocked]

qazedctgb:

typ i alla fall men jag bor mer sydväst än sydöst

AH OKI
KLRAM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Eller hur! Det gick en till linje, 17, där som gick varje halvtimme till trebo. Inte så långt att gå därifrån. Men den tog dem bort helt trots att dom har byggt hotell å grejjer där nu. Asså sandviken är helt fucke'd up

Nu går 37 dit, vet inte hur ofta den går dock, men runt en gång i timmen tror jag. Störigt lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nu går 37 dit, vet inte hur ofta den går dock, men runt en gång i timmen tror jag. Störigt lite.

37? Måste va ny, fanns inte när ja bodde där [blush]


   
SvaraCitera