Aviseringar
Rensa alla

Det känns som om att det är jag som tvingar honom...


Ämnesstartare

Hej!

Jag träffade en kille för typ 8 månader sedan, nu under de två senaste månaderna så har jag börjat att få känslor för killen.
Jag kan börja med att säga att vi två är goda vänner, vi kramas varje gång, och det kan även hända att han kan bära mig (och ibland snurra runt).

Vi ska snart träffas, och det var faktiskt han som kom med det förslaget. Det blir nog antagligen hemma hos honom eller något.

Grejen är att jag känner att jag liksom på något sätt "tvingar" honom att träffa mig under fritiden. Jag tror att jag har hintat för mycket om att jag gillar honom mer som kompis, och att han antar att jag gör det, och därför träffar mig endast för att vara vänlig.

Jag är glad över att vi faktiskt ska hitta på något under fritiden, men jag får ångest över den tanken, typ att det är jag som har "påtvingat" detta, och att det är jag som senare måste driva på det, eller något sånt.

Mina vänner tror att han gillar mig tillbaks, men det tror inte jag. Jag tror att han bara vill vara vänskaplig.

Jag känner att jag behövde skriva av mig lite, men ge mig lite tips eller whatever som passar. 🙂


   
Citera

Jag har ett tips, ett superbra tips:

Prata med honom om det.


   
SvaraCitera

LillaBob:

Prata med honom om det.

Eller hur, vafan frågar du här för?
Vi känner varken dig eller din pojkvän hur ska vi veta ett skit?


   
SvaraCitera

Människor är så förbannat korkade ibland.


   
SvaraCitera

man blir korkad av att va kär välkänt fenomen


   
SvaraCitera

Absolut, men inte fan frågar man om råd på ett forum där ingen känner varken henne eller killen...


   
SvaraCitera

Tips: Ta det lugnt och var tydlig med vad du uttrycker, om du vill att ni ska vara mer än vänner visa det o om du ba vill va vänner är det det du får va tydlig med att visa

Om problemet är att det är svårt att tolka vad snubben känner kan du försöka med att inte träffa honom på ett tag sen se om han saknat dig mycket osv


   
SvaraCitera

Fråga honom bara rakt ut, spela inte något jävla ignorerarspel o hoppas på det bästa, fan e det här...


   
SvaraCitera

Naeros:

och att han antar att jag gör det, och därför träffar mig endast för att vara vänlig.

Naeros:

Mina vänner tror att han gillar mig tillbaks, men det tror inte jag. Jag tror att han bara vill vara vänskaplig.

???????????????????????????????????????????????


   
SvaraCitera

Rävpojken:

?????????????????????

aa eller hur man blir förvirrad det var nått annat också

Naeros:

har jag börjat att få känslor för killen.

Naeros:

Jag tror att jag har hintat för mycket om att jag gillar honom mer som kompis, och att han antar att jag gör det,

Dina känslor verkar lite luddiga


   
SvaraCitera

Werjevir:

aa eller hur man blir förvirrad det var nått annat också

Det sista man skulle göra mot någon man brydde sig om som gillade en skulle vara att ge falska förhoppningar, imo.

VAFAN SKULLE HAN GÖRA DET FÖR TS DIN LILLA GRINBÖG [mad] ta honom mellan bena och säg "tja [wink]"

Werjevir:

Dina känslor verkar lite luddiga

tror det saknas ett "än" där bara.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

VAFAN SKULLE HAN GÖRA DET FÖR TS DIN LILLA GRINBÖG ta honom mellan bena och säg "tja "

Hahaha aso va fult


   
SvaraCitera

Rävpojken:

ra

O nu fuskaru i min tråd också [mad]


   
SvaraCitera

Werjevir:

Hahaha aso va fult

jag ville bara försöka förmedla hur enkelt "problemet" är att lösa


   
SvaraCitera

Werjevir:

O nu fuskaru i min tråd också

anklagar du mig för fusk?!?!?


   
SvaraCitera