Aviseringar
Rensa alla

Det känns som om jag alltid följer efter alla andra.


Wendy:

låter det logiskt?

tycker sociala saker är sällan logiskt!


   
SvaraCitera

Webbitch:

Hon har faktiskt inte skrivit det. Men jag antog att om det går nio tjejer i hennes klass, och hon är en tjej, så borde hon vara en av de nio tjejerna. Vore konstigt om hon som tjej var en av de 18 killarna.

Ja men jag menade att hon inte nämnde sig själv i dom 9 tjejerna.


   
SvaraCitera

Wendy:

Alla killar i min klass är skitomogna [n]

du går i sjuan... [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Dräparen:

du går i sjuan...

Hehe, pokemon snubben...[bigsmile]


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

men jag menade att hon inte nämnde sig själv i dom 9 tjejerna.

När man nämner ett ojämt antal så brukar man inkludera sig själv. Omedvetet. Endera det eller så är den sista tjejen som också är ensam en creepy människa som inte förstår det där med sociala gränser och koncept och därmed är otroligt jobbig. Har haft sådana i klasser också.


   
SvaraCitera

Webbitch:

När man nämner ett ojämt antal så brukar man inkludera sig själv. Omedvetet

Det hade varit ett jämt tal om hon inte inkludera sig själv

GlaedrsEldunari:

om hon nu är schyst

Webbitch:

sista tjejen som också är ensam en creepy människa

Mhm det skrev jag ju ungefär [crazy]


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

Det hade varit ett jämt tal om hon inte inkludera sig själv

Man brukar faktiskt sällan beskriva en grupp människor med ett jämnt tal, även om de är det.

GlaedrsEldunari:

Mhm det skrev jag ju ungefär

Va? Eller okay. W/e (Fan jag orkar inte den här diskussionen, känner mig bara dryg. Ha en bra dag)


   
SvaraCitera

Strunta i dom


   
SvaraCitera

Om du väntar och tar det lungt (utan att för den sakens skull inte hänga med eller inte umgås med dem) kommer ni förr eller senare skapa nya minnen och erfarenheter tillsammans som ni kan prata om då. Det är ju varken ditt eller deras fel att ni inte har varit ett inslag i varandras liv tidigare.


   
SvaraCitera

Webbitch:

Fan jag orkar inte den här diskussionen

Jag VAN!


   
SvaraCitera

Jag hade det också jobbigt i sjuan, försökte hänga på några andra och det blev precis som du har det dom två var jätte tajta och så kommer jag där och knappt känner dom jag hade samtidigt igen annan kompis i min klass eftersom min xperia och jag började bråka men nu har jag börjat umgås mer med andra i klassen som inte stöter ut mej känns mycke bättre än förut så försöka lära känna alla tjejer och se vem du trivs bäst ihop med[smile]


   
SvaraCitera

*Min bästa kompis och jag började bråka inte jag och nu xperia


   
SvaraCitera