Aviseringar
Rensa alla

Det kãnns som att jag har slickat på nåt dåligt


Ämnesstartare

Jag hade lust att skriva men kanske den viktigaste bokstaven saknas på tangentboret. Men sen tyckte jag att det
kanske kunde vara en skojig utmaning. Jag ska försöka undvika alla ord som innehåller just den bokstaven.
Det tycks gå relativt bra. Men jag tror det var min absoluta favoritbokstav, trots allt. Osis.
Jag vet inte varför det hittas mörka partier på madrassen. Antingen eller. Eller vadå? Tappade cigaretter såklart.
Blåsor i munnen. Öl efter öl efter öl efter öl efter öööl. Jag undrar vad jag gjorde de helger jag inte drack.
Hade jag det bra då eller finns den tiden inte kvar bland alla små mikropartiklar som hela tiden seglar fram och tillbaka
mellan mitt kranie och min haka?
Mer.
Eller kanske bara mindre.
Jag har en konstig person fastklistrad på mitt vackra och blodiga innandömme. Till och med hon börjar på bokstaven E.
Lite ironiskt. Lite klibbigt, och faktiskt otroligt behagligt. Verkligen. Utropstecken. Hon tycks vara så förbannat
svårtolkad. Inte ens Jag kan förstå vad som försigår.
Trubbel. Alltid trubbel olyckligt nog. Och jag som lovade att aldrig. Att aldrig någonsin.
Eller kanske mer...
Hej! Vem råkar du vara, och vad fan menar du med att förstöra så mycket? Kan du inte möjligtvis sluta för en stund och låta
mig kliva fram. Inte? You and me, outside. Now!
Men det slutade med att jag iallafall låg ner. Blodig, trasig och vunnen över. Besegrad av Mitt vackra E som förnöjt
lade sig brevid och log åt mig. Fan vad jag hatar ditt leende. Kan vi inte pilla bort det, det stör. Sen kom vi överrens
för en gång skull. Litar du på mig, litar jag på dig. Skulle du kunna skicka pennan? Jag ska bara skriva på Alex att han
finns på riktigt, om jag skulle glömma bort för en stund. Men inte blyerts! Idiot, alltid idiot och kanske snart vunnen över.
Vi alla hoppas så innerligt. Och det ska bli en fin begravning. En sån som ger mer lycka, inte sorg.
Sen kan man ju fundera över om man verkligen önskar någon död. På riktigt alltså.

Nu tröttnade jag. Som vanligt på allting.

Inköpslista denna vecka:
Lust
Engagemang
Entusiasm till livet som var så givmilt att ge det till mig

Jag fattar ingenting.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ä, alltså?
Edit: fan det spoilas ju i rubriken. Jag är sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Ä, alltså?
Edit: fan det spoilas ju i rubriken. Jag är sämst.

Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Fattar inte.

ã


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

ã

Kan vara så. ä.


   
SvaraCitera

Dold text: UNDER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahhahahaha va? trodde du hade slickat din tjej

(har ej läst texten puss)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahahhahahah

varf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

varf

waff på dig med :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

waff på dig med :DD

du jag kanske e knas men du e FETT med knas

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

du jag kanske e knas men du e FETT med knas

jhahahah..
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jag fattar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"nice"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag tyckte om texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera