Aviseringar
Rensa alla

DET LÖNAR SIG ATT ARBETA


Ämnesstartare

20 000 KR RIKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

skrytskrytskrytskrytskryt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad nice 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var och för hur länge :P?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fan vad nice 😀

JA
PENGAR
BACK UP PENGAR
NAJS

teensoundman:

Var och för hur länge :P?

äldreboende, 2 mån sommarjobb!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såft!
Resa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Resa?

aa! hade räknat med 10 000 kr för att inte bli besviken, nu har jag 10 0000 kr över som jag ska spara för framtiden!!

har du fått några najsa pengar av ditt jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

20 000 KR RIKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis, då vet du hur jag känner mig varje månad när lönen går in på kontot[party][y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

10 000 kr för att inte bli besviken

Du vet... Om du inte har plats eller orkar ha kvar dem finns jag här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Om du inte har plats eller orkar ha kvar dem

HAhahahaha så jävla bäst "fan jag har så mycket pengar att jag inte har mer plats[sad][sad][sad]"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lön är skön. [y]
Men när man har fast månadslön så försvinner lite av charmen. Den kommer regelbundet och man vet vad den är. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Grattis, då vet du hur jag känner mig varje månad när lönen går in på kontot[party]

fy fan
jag känner mig hur rik som helst nu när kontot visar 10.000! som om pengarna aldrig kan ta slut!!

när nästa lön kommer och siffran stiger till 20.000 kommer jag sitta och beundra den i timmar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 165.000. *större skryt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

när nästa lön kommer och siffran stiger till 20.000 kommer jag sitta och beundra den i timmar!

Detta låter lite som mig en specifik månad. Undrar om jag inte har screenshot på det.

Jag satt inte o beundrade en summa, men jag typ tappade hakan, för jag var inte alls beredd på lönesumman. En månad för... 3 år sedan tror jag detta var så fick jag en väldigt stor summa på kontot markerat som "LÖN" som det alltid står så fint beskrivet. Den summan var på 32 000 och jag bara "..." en bra stund. Hela dagen gick jag o tänkte på detta, hur det nu kunde vara så mycket. Kvällen efter insåg jag att det var min vanliga lön + min övertid + dom 9 000 man skulle få tillbaka när skatten sänktes för sjömän eller vad det var. Allt ihopklumpat. Det kändes... mäktigt. Speciellt som jag på den tiden hade några tusen mindre ut i månaden och jobbade extra som en dåre.

ennie:

Har 165.000. *större skryt*

Har mer än så *störst skryt* men vill inte avslöja hur mkt eftersom det skulle kännas ungefär lika moget som en penismätartävling utan att man faktiskt mäter, bara "påstår" att den är si och så stor[tired]

[love]


   
SvaraCitera