Aviseringar
Rensa alla

Det pinsammaste som har hänt er!!!!!


Ämnesstartare

Hejhej ^^ här är en tråd som man kan skriva om det pinsammaste som har hänt er! Jag kan börja med en rätt så pinsam sak som hände mej för någon vecka sen.

Det va första lektionen på morgonen och så skulle vi ha vikarie. Visst det är alltid skönt med vikarie men inte han som vi hade för han är helt störd i huvet ( Nicklas ). När vi fick reda på att vi skulle ha honom så sa jag hur högt som helst "fan måste vi ha jävla CP Nicklas". Plötsligt så hörde jag ett hostande bakom mej så kollar jag bak och så står han där bakom och våran kurator. Det va rätt så pinsamt men det hände mer.. Vi gick in på lektionen och skulle läsa ca 20 sidor. Men jag och 3 av mina kompisar satt istället och läste högt från biologi boken om sex osv. Alla i klassen började skratta och våran tröga vikarie kom fram och frågade vad vi gjorde. Då svarade vi att vi läser i grupp. Så tog han upp boken och så pekade han på en bild på spermie och frågade "har ni fått sånt här än då grabbar *ha ha*". Jag svarade ja det är klart jag har för det har jag ju [y] fast usch han är verkligen äcklig och ser ut som en psykopat.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är 12?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Du är 12?

haha tro det du [party][crazy]


   
SvaraCitera

Utan att ha läst tråden..

Det pinsammaste jag gjort var när jag av misstag krachade en sån där skyltgrej på en camping och alla stannade upp och trodde jag var vandaliserade med flit ;(


   
SvaraCitera

Höll på att kasta en sten i huvudet på en liten unge(typ 2 år), när hans farsa såg det.


   
SvaraCitera

OM det där är det pinsammast som hänt i hela ditt liv, då är det dags att skaffa ett liv [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Höll på att kasta en sten i huvudet på en liten unge(typ 2 år), när hans farsa såg det.

Whaaat? xD 😮
Hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

OM det där är det pinsammast som hänt i hela ditt liv, då är det dags att skaffa ett liv

va inte orolig det är inte det pinsammaste [crazy] lol


   
SvaraCitera

Addelus:

här är en tråd som man kan skriva om det pinsammaste som har hänt er!

att jag började hänga på UM[party]


   
SvaraCitera

lockbete:

att jag började hänga på UM

WORD! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Robbin:

Whaaat? xD 😮
Hur?

Var och badade när vi var i Skåne förra sommaren. Vi var vid nån jäkla sjö, med en massa andra badande, och så dök jagn er och kollade botten lite, och så tog jag med en sten upp. När jag kommit upp slungade jag iväg stenen en bit utan att se mig för, kom typ en halvmeter från ungens huvud och det var en rätt stor sten(fadern till barnet hade följt md ut i vattnet, och hade släppt ungen på lite djupare vatten(badring)), han var typ 1 meter från ungen:D Jag bad genast om ursäkt, gränslöst pinsamt, då stirrade han argt på mig och så sa han något på danska[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Var och badade när vi var i Skåne förra sommaren.

Haha, det låter som något jag skulle lyckas med xD
Fatta om du träffat barnet. [surprised][tard]


   
SvaraCitera

Addelus:

va inte orolig det är inte det pinsammaste

Men rubriken sa ju det? [tard]


   
SvaraCitera

Jag brukar komma över pinsamma saker rätt snabbt, och vet därför inte riktigt vad som är det pinsammaste jag gjort, men det pinsammaste den senaste veckan var utan tvekan när jag fick en telefon i handen och i tron att det var Daande i andra änden sade:
"MUUU! Åh, Daande, vart är du, du borde komma hit" blablabla osv.
Och får sedan hör att det inte alls är Daande utan hans pappa, men att jag gärna kan få Daandes mobilnummer om jag vill. [smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

En gång när jag var på simhallen och letade efter kvarglömda tior i skåpen råkade jag ta ens tia som fortfarande var där och blev utskälld [bigsmile] (var 10)


   
SvaraCitera