Aviseringar
Rensa alla

Det regnar här i London


smisk
Ämnesstartare

Kan ej komma på något att göra. Har städat mitt rum 2 gånger och sorterat min garderob, spelat alla mina gameboy-spel, pratat i tel med min partner och ätit lax.

Vad gör ni för skoj då?


   
Citera
Ämnesetiketter

knark


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Birger:

knark

Jaså! Vad för sorts knark då? Något skoj?


   
SvaraCitera

inget skoj : (


   
SvaraCitera

smisk:

Jaså! Vad för sorts knark då? Något skoj?

foxy methoxy, en hallucinogen. planerar att göra musik


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

inget skoj : (

tråkigt då 🙁 hur är vädret hos dig?

Birger:

foxy methoxy, en hallucinogen. planerar att göra musik

coolt! blir det något klassiskt då eller? tänkte på din tråd om klassisk musik osv. uppskattar klassisk musik själv.


   
SvaraCitera

smisk:

tråkigt då 🙁 hur är vädret hos dig?

tror det är typ sol nu. eller ja, solnedgång om den inte redan gått ner. idag har vi haft sol på förmiddagen, sedan massa hagel, sedan massa snö och sedan regn. sen sol igen. spännande!


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror det är typ sol nu. eller ja, solnedgång om den inte redan gått ner. idag har vi haft sol på förmiddagen, sedan massa hagel, sedan massa snö och sedan regn. sen sol igen. spännande!

åh, väldigt spännande! vi hade regn i morse, sedan sol, sedan spöööregn och sedan sol igen. nu duggar det lite, tror det börjar avta. kanske ska ut och springa snart ändå!


   
SvaraCitera

tråigt att springa [sad] men skönt!


   
SvaraCitera

smisk:

coolt! blir det något klassiskt då eller? tänkte på din tråd om klassisk musik osv. uppskattar klassisk musik själv.

nej, hade kanske gjort det om min cello inte inte varit en sträng kort. ska nog försöka komponera/improvisera lite jazz för sologitarr.

vad trevligt med någon som uppskatar konstmusik! favoriter?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tråigt att springa men skönt!

Ja, men jag livar upp det med en ljudbok! är inne på tredje boken av the hunger games 😀

Birger:

ska nog försöka komponera/improvisera lite jazz för sologitarr.

det låter ganska fett, hade en kompis som spelade jazz-elbas förut, eller vad man nu ska kalla det. han improviserade ganska mycket saker. det lätt helknasigt ibland, tyckte om det.

Birger:

vad trevligt med någon som uppskatar konstmusik! favoriter?

Oj, har så himla många. Gick musikskola förut, är klassiskt tränad inom körsång bland annat. Men min allra stora favvis är nog Brahms, tätt följt av Stenhammar, även om han inte är så jätteklassisk kanske.


   
SvaraCitera

smisk:

the hunger games 😀

har ingen koll på vad det är, alls [crazy] vet bara att det är populärt


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har ingen koll på vad det är, alls vet bara att det är populärt

hade hört talas om böckerna lite innan filmen släpptes, men alltsååååå shit mannen, böckerna är verkligen jättebra! känner mig som värsta typ twilight-fanet eller nåt, är helt besatt [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

smisk:

hade hört talas om böckerna lite innan filmen släpptes, men alltsååååå shit mannen, böckerna är verkligen jättebra!

haha, kasnke ska läsa då!! behöver ändå hitta nya böcker[cute]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha, kasnke ska läsa då!! behöver ändå hitta nya böcker

ja 😀 och om du orkar/kan, läs de på engelska! språket är mycket bättre, översättningen är tydligen inte alls lika bra (enligt min vän, har endast läst de på eng).


   
SvaraCitera