Aviseringar
Rensa alla

Det skönaste som finns...


Ämnesstartare

Myksa:

Då har ingen av er någonsin vart riktigt jävla ordentligt skitnödig!

Där måste jag hålla med fastän jag är kvinna och antagligen inte har min G-punkt i röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Där måste jag hålla med fastän jag är kvinna och antagligen inte har min G-punkt i röven.

HAHAHA! [bigsmile]
Asså tror man ska hålla sig bra innan den börjar stimuleras.
Hm, kanske ska börja svälja vibrerande geishakulor... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nilazz_89:

Erkänn att du håller dig i smyg

Du kom på mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte roligt när ens sängtäcke luktar gammalt kattpiss (orkar inte byta[n])


   
SvaraCitera

lejonmamman:

...är väl ändå att krypa ned i nyinbäddade sängkläder efter en lång varm dusch?

Eller hur [blush] ..eller när man har varit ute en kall vinterdag och sköljer händerna under kranen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

HAHAHA!
Asså tror man ska hålla sig bra innan den börjar stimuleras.
Hm, kanske ska börja svälja vibrerande geishakulor...

Hahahaa jo men av någon anledning så tycker killar (eller ja vi gjorde statistik på det i min förra klass) att det är skönare att skita. Ja, det måste ju ha någonting med det att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller när man gått stört långt med ett gruskorn i skon och sen tar sig tiden att ta ut gruskornet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hahahaa jo men av någon anledning så tycker killar (eller ja vi gjorde statistik på det i min förra klass) att det är skönare att skita. Ja, det måste ju ha någonting med det att göra.

Intressant! [y] På ett konstigt och obekvämt sätt... [tard]
En teori av Myksa:
Stunden på toan är en stund för lugn, meditation och tänkande. Helt enkelt en lugn stund helt själv. (Något som till och med Dalai Lama tycker är väldigt viktigt).
Tjejer får även när de sätter sig för att kissa - medan det för killar är ett snabbt avklarat nästan stressigt moment(?)
Tjejer ska ju vara flera och sociala och göra en massa annat på toan också (exempelvis sminka sig).
Men för killar kommer alltid "nummer två" vara en av de få stunder på dagen då han sitter helt själv i tystnad och kan ta det lugnt...
/
~Myksa 13 oktober 2008

Dold text: Jag känner mig nu obekväm över hur mycket tankekraft jag lagt på människors toalettvanor...


   
SvaraCitera

wakajwaka:

Eller när man gått stört långt med ett gruskorn i skon och sen tar sig tiden att ta ut gruskornet.

haha låter som du har kvar gruskornet för att sen kunna ta ut de bara för att njuta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hahahaa jo men av någon anledning så tycker killar (eller ja vi gjorde statistik på det i min förra klass) att det är skönare att skita. Ja, det måste ju ha någonting med det att göra.

De e inte samma slappna av å låta de komma grejj för killar eftersom man måste sikta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Eller när man gått stört långt med ett gruskorn i skon

Oj, jag skulle tagit ut det på en gång! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sex? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

sex?

Med dig? Nu? Här?
Okej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Dold text: Jag känner mig nu obekväm över hur mycket tankekraft jag lagt på människors toalettvanor...

hahahahahaha

Myksa:

Stunden på toan är en stund för lugn, meditation och tänkande. Helt enkelt en lugn stund helt själv

Fast på min toa är det lite jobbigt eftersom den är liten och allt ekar. Toaletten är precis vid väggen så jag måste alltid vänta tills man är ensam hemma för att jag ska få lugn och ro. Sen gör det ju inte saken bättre heller att grannarna hör en.

wakajwaka:

De e inte samma slappna av å låta de komma grejj för killar eftersom man måste sikta.

Sikta att skita? Vilket ämne kom du in på nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Med dig? Nu? Här?
Okej [blush]

TAAAAAAAAA MIG!.. fast det kostar... [no-no]


   
SvaraCitera