Aviseringar
Rensa alla

Det som händer i Göteborg..


Ämnesstartare

Stannar i Göteborg! xD

https://open.spotify.com/track/5PKmS3zd8bJzBeFvkqU6sK

Alltså Petra kan ju ha gjort årets mysigaste sommarlåt. Älskade Blöteborg <3 

Vad är det bästa med GBG tycker ni?


   
Citera

Har massa bra och roliga minnen därirån, de flesta i barnår. Kske inte är ngt jättefan av stället, men e nog den bästa av alla städer jag har besökt i sverige 🙂

Har tråkiga minnen som dödsfallet som inträffade i släkten och förstörde vistelsen på Liseberg, ej satt mina fötter inne på Liseberg sedan dess, känns läskigt. :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har massa bra och roliga minnen därirån, de flesta i barnår. Kske inte är ngt jättefan av stället, men e nog den bästa av alla städer jag har besökt i sverige 🙂

Har tråkiga minnen som dödsfallet som inträffade i släkten och förstörde vistelsen på Liseberg, ej satt mina fötter inne på Liseberg sedan dess, känns läskigt. :'(

Men usch vad hemskt 🙁 Jag beklagar. 


   
SvaraCitera

Har varit där tre gånger men det verkar vara en trevlig stad (var på Liseberg två gånger, så fick inte så stort intryck av staden)


   
SvaraCitera

Trodde det skulle vara en seriös tråd om alla skottlossningar i Göteborg och sen är det en tråd om att Petra Marklund spelar på Liseberg..


   
SvaraCitera

NiklasW:
Trodde det skulle vara en seriös tråd om alla skottlossningar i Göteborg och sen är det en tråd om att Petra Marklund spelar på Liseberg..


   
SvaraCitera

ord kan inte beskriva varför jag älskar gbg Hjärta^^


   
SvaraCitera

NiklasW:
Trodde det skulle vara en seriös tråd om alla skottlossningar i Göteborg och sen är det en tråd om att Petra Marklund spelar på Liseberg..

Samma här


   
SvaraCitera

såg inte taggarna och antog att det var en intressant diskussionstråd kring skjutningarna i Göteborg 


   
SvaraCitera
ailuja

Göteborg är min favoritstad helt klart. Delvis pga härlig dialekt. Liseberg tycker jag om också, tycker om nära döden upplevelser. 


   
SvaraCitera
Draug

Johannas: Vad är det bästa med GBG tycker ni?

Gräset 😉 men ja finns ju mkt annat som e bra där också, det är en fin hamnstad med mycket trevliga människor b.la har haft en hel del äventyr där. Har i princip bara goda minnen därifrån, mkt trevligare än om man jämför med sthlm. Trodde först också att tråden handlade om skottlossningarna i gbg, Vid ett tillfälle när jag och en vän var där och satt på spårvagnen åkte vi förbi någon avspärrning som va full med poliser o pådrag. Säkert någon som blivit skjuten drog jag t med, Det visade sig sen att exakt så var fallet :S


   
SvaraCitera

Gillar att hela stan är inom gångavstånd. Känns litet men ändå relevant då event och spelningar avlöser varandra. Uppskattar att band ute på europa/världsturnéer ofta klämmer in en göteborgsspelning(även om det blir många söndagskvällar) utöver det obligatoriska stockholmsbesöket.
Gillar att jag fortfarande hittar nya trevliga ställen att käka på. Bara idag har jag käkat både lunch och middag på nya ställen.

Bor numera inom de civiliserade områdena av stan. Så slipper det värsta av pangpangandetGlad


   
SvaraCitera

Bästa staden i Sverige 🙂 (Kanske för att jag bor här men endå.) 


   
SvaraCitera

gillar inte

hemsk stad


   
SvaraCitera
Lussen

Högst oklar stad. Finns ju inget centrum väl? Allt är en enda röra, folk låtsas vara goa men är egentligen drygare än 08:or. Det ända som är bra med Göteborg är Petra´s låt. Hon är jäkligt mysig den där. 


   
SvaraCitera