Aviseringar
Rensa alla

Det som varit


Ämnesstartare

Jag stör mig så det är fan inte sant, jag kan inte komma över något och inget ger tröst!
Jag minns en dag när jag vaknat och den mest underbara tjejen jag känt väcker mig för att hon vill gå till gymmet. jag som inte kan motstå hennes söta ögon eller mjuka röst följer med och min enda tanke på gymmet kretsar kring henne.
Känslan av att känna hennes underbara höfter när jag hjälper henne i chins var besvarad eftersom hon vänder sig om, röd i ansiktet av ansträngning och rodnad, slänger armarna runt min hals och viskar att hon vill duscha.
Jag minns det som igår, trots att det var en evighet sedan så kan jag fortfarande känna doften av hennes parfym och känslan av hennes lena hud.

Det har gått så långt så jag funderar på att dunka huvudet i väggen så jag glömmer allt för det här är tamigfan olidligt! hur mkt jag än önskar kan jag inte gå tillbaka i tiden...hon gav mig en mening med livet och en anledning till att tro att det fanns något där ute för mig men nu är det borta och jag tvivlar på att det någonsin fanns.
Frågan är nu...vad fan ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur längesen var det som det kom till sin ände?


   
SvaraCitera

Har vart där. Det enda man kan göra är att hålla ut. Tro det eller ej, det kommer bli bättre.

Men se till att aktivera dig själv. Umgås med folk, träffa nya människor. Annars kommer man ta död på sig själv.


   
SvaraCitera

dunka huvudet i väggen du, fysisk smärta är bättre än psykisk. Men låt det inte trycka ned dig alldeles för länge. Ju längre tid du går så där desto svårare kommer det bli för dig att få ut henne ur huvudet. I know this.

Se till att hålla dig sysselsatt så väl det gå så kan du tränga undan det rätt bra. Sen är det "bara" att hitta en ny drog. men det kommer alltid sitta kvar delar av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Hur längesen var det som det kom till sin ände?

Är väl en tre månader nu

Mousserande:

Men se till att aktivera dig själv. Umgås med folk, träffa nya människor. Annars kommer man ta död på sig själv.

Är aktiv på flera sätt, tränar 6 dagar i veckan nu när säsongen har dragit igång men det hjälper inte för såfort jag har tid stilla blir det samma sak om och om igen.
Om jag möter en tjej som har samma namn, samma parfym eller ens hårfärg minns jag allt som varit

OF 5:

Ju längre tid du går så där desto svårare kommer det bli för dig att få ut henne ur huvudet. I know this.

Tror det gått för långt redan, jag kan inte sluta tänka på det.
Värsta är att jag vet exakt vad som skulle göra det bättre (bortsett från att få henne tillbaka då, det är ju omöjligt) och det är att hitta någon ny och bli nykär men det är tamigfan lika omöjligt som att vrida tillbaka klockan om inte mer omöjligt...


   
SvaraCitera

Pappbox:

Är aktiv på flera sätt, tränar 6 dagar i veckan nu när säsongen har dragit igång men det hjälper inte för såfort jag har tid stilla blir det samma sak om och om igen.
Om jag möter en tjej som har samma namn, samma parfym eller ens hårfärg minns jag allt som varit

Pappbox:

Är väl en tre månader nu

Sorgligt nog så har det inte gått speciellt lång tid då. När jag gått igenom liknande så har det varat under mycket längre period. År till och med.

Men viktigast är att hålla ut helt klart. För till slut blir det bättre och då kommer du se tillbaka och undra varför du var så fast. Du har en tid av prövning framför dig. Men det kommer göra dig starkare. Det är bra att du aktiverar dig.


   
SvaraCitera

Var glad över att överhuvudtaget ha haft något sådant [smile]


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Var glad över att överhuvudtaget ha haft något sådant [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Du har en tid av prövning framför dig. Men det kommer göra dig starkare. Det är bra att du aktiverar dig.

Känns inte som detta kommer göra mig starkare, tvärtom.
Allt jag kan fokusera på är alla de långa svåra ensamma åren som ännu är kvar utan mening.
Finns inget jag kan göra aktivt för att förbättra livet heller, det som är det sämsta
Jag har letat halva livet efter en tjej som henne, en tjej som bryr sig om och vill ha ett förhållande och som gillar träning och bryr sig om sitt utseende.
Finns inga sådanna tjejer kvar längre :/

Liebestraum:

Var glad över att överhuvudtaget ha haft något sådant [smile]

Duke:

Var glad över att överhuvudtaget ha haft något sådant [smile]

Skulle hellre varit utan, smärtan av att förlora något är värre än att aldrig haft det.
Du saknar inte något som du aldrig haft, men i mitt fall vet jag precis vad som saknas och alltid kommer saknas
Kul är det då?


   
SvaraCitera

Pappbox:

Du saknar inte något som du aldrig haft

Jag gör det

Pappbox:

Kul är det då?

Förmodligen ganska jävla förjävligt, men med tiden kommer det att bli bättre


   
SvaraCitera

Pappbox:

Finns inga sådanna tjejer kvar längre :/

Vet hur du känner. Jag själv är sjukt kräsen vad gäller tjejer. Och finns helt ärligt bara en jag vill vara med. Men hon har inte något egentligt intresse av att vara med mig. Hon säger att hon har känslor för mig. Men samtidigt känslor för någon annan osv. Vad som stämmer kan jag ej veta.

Hur som helst, jag har gått igenom allt det där. Man blir starkare med tiden. Livet kommer kännas som piss och skit. Speciellt nu över vintern brukar det vara jobbigare. Men du har mitt ord på att det kommer lösa sig.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Pappbox: Du saknar inte något som du aldrig haftJag gör det


   
SvaraCitera

Pappbox:

Du saknar inte något som du aldrig haft

Liebestraum:

Jag gör det

För en annan med lite historia i detta, min personliga åsikt är faktiskt att, även om det är sjukt jobbigt när det bryts upp och man blir sårad. Skulle jag aldrig någonsin välja att få tiden med den jag älskat borttagen.

Det är faktiskt mycket bättre att ha haft och förlorat än inte haft alls. För, personligen, alla tycker ju olika. Så har jag inte haft några bättre tillfällen än när jag vart med någon jag älskat. Det har vart mina lyckligaste stunder. Och jag har turen att alltid få minnas dem även om jag kanske inte får återuppleva dem.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Pappbox: Du saknar inte något som du aldrig haft

Liebestraum:

Jag gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Förmodligen ganska jävla förjävligt, men med tiden kommer det att bli bättre

Ser inte hur det kan bli bättre, tiden gör allt sämre
ju äldre man blir desto sämre chanser har man på att lösa problemen.

Mousserande:

Vet hur du känner. Jag själv är sjukt kräsen vad gäller tjejer

jag vet inte om jag är kräsen men jag ser verkligen inga tjejer som henne längre...
Om hon bryr sig om sig själv så är hon oftast antingen upptagen, psykiskt sjuk eller så är hon en som bara inte vill ha ett förhållande.
Sen ska man hitta en tjej som tänder på en också, vilket i sig är otroligt svårt
Vi har kanske brist på tjejer i detta landet? :S

Mousserande:

Men samtidigt känslor för någon annan osv. Vad som stämmer kan jag ej veta.

Länge sedan?

Mousserande:

Hur som helst, jag har gått igenom allt det där. Man blir starkare med tiden. Livet kommer kännas som piss och skit.

Tror inte det blir lättare att hitta någon, tvärtom snarare att ju äldre man blir desto mindre chans har man

Mousserande:

Skulle jag aldrig någonsin välja att få tiden med den jag älskat borttagen.

The memory of a loved one is like poison in your veins 🙁


   
SvaraCitera