Aviseringar
Rensa alla

Det som varit


Pappbox:

Sen ska man hitta en tjej som tänder på en också, vilket i sig är otroligt svårt
Vi har kanske brist på tjejer i detta landet? :S

Känslor är väldigt starka och styrande. Man kan inte gilla eller falla för alla.

Pappbox:

Länge sedan?

Nej, inte alls faktiskt.

Pappbox:

Tror inte det blir lättare att hitta någon, tvärtom snarare att ju äldre man blir desto mindre chans har man

Jag tror man har större chans att hitta något som vara länge. När man är i ung ålder finns många oseriösa som inte vill sitta i en fast långvarig relation.

Pappbox:

The memory of a loved one is like poison in your veins 🙁

Det känns så i början ja helt klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Känslor är väldigt starka och styrande. Man kan inte gilla eller falla för alla.

Nej sant, men man kan tycka att det borde finnas någon bland alla som finns men vad som attraherar tjejer är mig en gåta

Mousserande:

Jag tror man har större chans att hitta något som vara länge. När man är i ung ålder finns många oseriösa som inte vill sitta i en fast långvarig relation.

Min erfarenhet är typ tvärtom, plus att tjejer tappar massa personlighet när de blir äldre känns det som :/
När man är yngre finns det någon laddning, ju äldre man blir desto mindre spännande känns det.

Mousserande:

Det känns så i början ja helt klart.

Kärlek blir till sorg, sorg till ilska och ilska till bitterhet, plus att jag gillar batman begins 🙂


   
SvaraCitera

Pappbox:

Nej sant, men man kan tycka att det borde finnas någon bland alla som finns men vad som attraherar tjejer är mig en gåta

Ja det kan man omöjligt veta. Men alla är ju olika. Har själv aldrig haft problem med det. Man ska kunna vara social med dem utan att vara för på och för tydlig med att man gå till ett relationsstadium, vad jag märkt av egna erfarenheter. Kanske hinta åt sådana saker men ja. Jag brukade ta saker som det kommer.

Pappbox:

Min erfarenhet är typ tvärtom, plus att tjejer tappar massa personlighet när de blir äldre känns det som :/
När man är yngre finns det någon laddning, ju äldre man blir desto mindre spännande känns det.

Det beror nog mer på vem man träffar. Tjejerna jag träffade när jag var yngre var ganska ytliga och det var egentligen inte några djupare känslor. Vet förvisso inte hur gammal du är dock.

Pappbox:

Kärlek blir till sorg, sorg till ilska och ilska till bitterhet, plus att jag gillar batman begins 🙂

Jepp, gick igenom det där med ett ex. Har bara haft riktigt starka känslor för två personer. Hon dumpade mig, sen tappade vi kontakten. Första månaderna var jag bara ledsen och sedan började sorgen blandas med känsla av orättvisa och ilska över hur hon kunde göra så. Men under denna perioden träffade jag en ny. Jag tappade inte känslorna på flera månader. Och det var väldigt av och till med den nya.

Men till slut så växte mina känslor starka för henne och faktiskt ännu starkare än för personen innan.

Det kan slå om och bli bättre när man minst anar det.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Är väl en tre månader nu

Det är ingenting, du måste ge det lite tid. Det kommer vara jobbigt men så är det. Sysselsätt dig så mycket du kan med annat, sitt inte i din ensamhet och deppa. Då blir det bara ännu jobbigare. Förhoppningsvis kanske du har någon vän du kan prata med osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Man ska kunna vara social med dem utan att vara för på och för tydlig med att man gå till ett relationsstadium, vad jag märkt av egna erfarenheter. Kanske hinta åt sådana saker men ja. Jag brukade ta saker som det kommer.

som sagt, svårt som helvete

Mousserande:

Vet förvisso inte hur gammal du är dock.

är 23 så jag är väldigt gammal numer

Mousserande:

Jag tappade inte känslorna på flera månader. Och det var väldigt av och till med den nya.

rädd att det ska hända med mig ifall jag nu mot förmodan träffar någon att hon inte går att jämföra med den föregående :/

Zapetta:

Det är ingenting, du måste ge det lite tid

tid är en bristvara för mig :/
jag har ingen tid att avvara längre, har ändå väntat länge på att det ska gå över


   
SvaraCitera

Pappbox:

rädd att det ska hända med mig ifall jag nu mot förmodan träffar någon att hon inte går att jämföra med den föregående :/

Det kanske kommer kännas så till en början. Men till slut så kommer du med största sannolikhet tycka om den nya bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Det kanske kommer kännas så till en början. Men till slut så kommer du med största sannolikhet tycka om den nya bättre.

Perhaps, men jag måste först träffa någon ny och det är långt från lätt 😛


   
SvaraCitera

ibland hjälper det om man träffar en ny


   
SvaraCitera