Aviseringar
Rensa alla

det står ungar utanför vår dörr och skriker och stojar


Ämnesstartare

varje dag. har försökt säga till dom på ett trevligt sätt flera gånger, men det har inte fungerat. vad ska jag göra?


   
Citera

fråga fingerprints, hon har jättemånga bra ideer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
fråga fingerprints, hon har jättemånga bra ideer

Hjärta

Grannbarn? Har du försökt prata med föräldrarna lite fint?
Uh det är hemskt att bo lägenhet ibland. Där jag bodde förut brukade en liten unge som bodde i lägenheten ovan roa sig med att slänga ned grejer på min uteplats. Allt ifrån bestick till telefoner och fjärrkontroller. Kom precis undan en sked med nöd och näppe en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hjärta

Grannbarn? Har du försökt prata med föräldrarna lite fint?
Uh det är hemskt att bo lägenhet ibland. Där jag bodde förut brukade en liten unge som bodde i lägenheten ovan roa sig med att slänga ned grejer på min uteplats. Allt ifrån bestick till telefoner och fjärrkontroller. Kom precis undan en sked med nöd och näppe en gång.

ja, de bor på samma gård. sa till dom att vara tysta eftersom min mamma sover, men de fortsatte skrika. då bad jag dom att gå härifrån och stirrade på dom tills dom gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja kasta vattenballonger på dem. Eller spraya dem med rengöringsmedel.

Om de fortfarande fortsätter, byt till ägg och någon typ av illaluktande vätska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du någon kompis som har tid att åka in/förbi gården lite då och då i en mörk van så barnens föräldrar kan se? Gärna ställa sig utanför och titta på barnen också. 

Så kanske de inte släpper ut sina snorungar. 


   
SvaraCitera