Aviseringar
Rensa alla

Det tar en sekund..


Ämnesstartare

För allt att bara vändas upp och ner..

Det var otroligt längesen jag var aktiv i ett forum. Det var för kanske 6 år sedan, då jag inte hade börjat träffa killar, skaffat killproblem osv. Sedan försvann det bara bort utan att jag riktigt uppfattade det. Nu när jag kom in på denna sida och började läsa kom jag ihåg hur stor del av mitt liv det varit, och att jag faktiskt saknar det.

Men nu till detta.
Igår blev jag dumpad av min kille. Han är inte kär i mig längre säger han. Eller, jag frågade honom eftersom jag kände att något var fel, och då fick han det sagt. Min J som jag lever med på en studentort, som jag går i samma skola som, och bor i samma hus som. Vill inte mer. Aj. Och pga olika anledningar måste jag nu klara av att bo 8 veckor i vår stuga,med honom, innan jag kan slippa se honom nästan hela tiden. Hur i *** ska jag klara av det när han är där, runt om kring mig, 24/7, och jag fortfarande är så otroligt kär i honom fortfarande?!
Jag känner mig trasig och som ingenting. Han var min närmsta vän där, och nu har jag ingen alls på den orten. Jag har vänner i Sthlm där jag kommer ifrån som jag kan hälsa på ibland, men det är ju på veckorna jag behöver dom som mest 🙁

Jag vet inte vad jag vill höra och inte höra av er alla, men i alla fall någonting. Jag vill känna att jag faktiskt är Någon, nu när det absolut inte känns så. Jag behöver bara någon. Som lyssnar.


   
Citera

usch..
hoppas han inser vilket misstag han begått, hoppas allt blir bättre snart...[sad]
kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

usch..
hoppas han inser vilket misstag han begått, hoppas allt blir bättre snart...
kram

Jaa det hoppas jag med 🙁 *kram* Känns nu som att jag typ måste hata honom, för att inte älska honom och bryta ihop helt. Han verkar ta allt så lätt också.. Gör det också jobbigt.


   
SvaraCitera

Ouch, fy vad jobbigt.
Har ni pratat igenom allt ordentligt?
Det kanske är lättare att överleva om man har lagt alla korten på bordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ouch, fy vad jobbigt.
Har ni pratat igenom allt ordentligt?
Det kanske är lättare att överleva om man har lagt alla korten på bordet

Inte enklaste situationen nä. 🙁
Jao vi har pratat, men kommer ingenstans direkt. Och om han inte är kär i mig så finns det inte så mycket o göra. Det kassa var väl att jag fick tvinga ur honom det, istället för att han sa det själv.


   
SvaraCitera

MiniGiraff:

Och om han inte är kär i mig så finns det inte så mycket o göra.

Nej det är det inte såklart.
Men ni har inte pratat om hur ni ska vara runt varandra nu när allt fortfarande är känsligt?
Om ni ska undvika varandra eller försöka vara några slags vänner.

MiniGiraff:

Det kassa var väl att jag fick tvinga ur honom det, istället för att han sa det själv.

:/
Taskigt.
Men om jag förstått det rätt så bor ni i samma korridor vid skolan?
Vad var det för stuga du pratade om?


   
SvaraCitera

MiniGiraff:

fick tvinga ur honom det

MiniGiraff:

Han verkar ta allt så lätt också..

Det kan blir lättare att vara nära honom när du tänker på det?

Bara ett tips..

Annars är det väl bara att härda ut.


   
SvaraCitera

Du kommer och klara det! Säg åt din skithög till inneboende att ta sitt pick och pack och sova på en väns soffa i åtta veckor! (om möjligheten erbjuds)


   
SvaraCitera

Bajskorv:

Säg åt din skithög till inneboende att ta sitt pick och pack och sova på en väns soffa i åtta veckor! (om möjligheten erbjuds)

Eller så gör du det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men ni har inte pratat om hur ni ska vara runt varandra nu när allt fortfarande är känsligt?
Om ni ska undvika varandra eller försöka vara några slags vänner.

Nej inte direkt. Jag kommer inte kunna vara vän med honom just nu känner jag. Vill gärna va så lite med honom som mäjligt, så jag på något sätt kan gå vidare.

antrax:

Men om jag förstått det rätt så bor ni i samma korridor vid skolan?
Vad var det för stuga du pratade om?

Vi bor i en rätt liten stad, så istället för lägenheter, bor dom flesta i stugor eller så. Han och jag delar på en stuga som vi hyr just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Bajskorv: Säg åt din skithög till inneboende att ta sitt pick och pack och sova på en väns soffa i åtta veckor! (om möjligheten erbjuds)

Eller så gör du det här

Jadu, kan jag ju. Men jag har ingen direkt som jag kan fråga där. :/ Och dom han har är tjejer(eftersom vår skola är 90% tjejer), och då skulle jag kanske bli ännu mer galen (än vad jag redan är).. hah.


   
SvaraCitera

MiniGiraff:

Och dom han har är tjejer(eftersom vår skola är 90% tjejer), och då skulle jag kanske bli ännu mer galen (än vad jag redan är).. hah.

Du måste ju komma över honom ändå.


   
SvaraCitera

MiniGiraff:

Nej inte direkt. Jag kommer inte kunna vara vän med honom just nu känner jag. Vill gärna va så lite med honom som mäjligt, så jag på något sätt kan gå vidare.

Okej, förstår det.

MiniGiraff:

Vi bor i en rätt liten stad, så istället för lägenheter, bor dom flesta i stugor eller så. Han och jag delar på en stuga som vi hyr just nu.

Nej va jobbigt. Finns det ingen annan stugboende någon av er kan byta med?


   
SvaraCitera

Det löser sig
Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Nej va jobbigt. Finns det ingen annan stugboende någon av er kan byta med?

Nä inte under dessa 8 veckor 🙁 Men sen efter så har jag praktik tills sommaren, och då tänker jag vara i min hemstad istället. Sen i höst kan jag bo med någon annan eller själv, lättare.

ChickiBull:

Det löser sig

På ett eller annat vis


   
SvaraCitera