Aviseringar
Rensa alla

Det vanligaste SD-sympatisörer säger


Ämnesstartare

Underhåll mig med lite klassiska saker ca varenda SD-anhängare säger! 

Och ni SD-sympatisörer som blir kränkta kan bara undvika läsa.

Kan börja!!
"Gammelmedia som manipulerar alla!! Hade det inte varit för de hade alla fattat att SD är det enda alternativet!"


   
Citera
Ämnesstartare

Klassiker som:

"Vi borde satsa på att hjälpa så många flyktingar som möjligt" 

och

"Det är fruktansvärt hur äldre behandlas i dagens samhälle"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Mångkultur har aldrig lyckats någonstans i världen och kommer heller aldrig att göra det."


   
SvaraCitera

"Jag är inte rasist, men [insert rasistiskt uttryck]"

"[rasistiskt uttryck], MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR LANDET!?!!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: "Jag är inte rasist, men [insert rasistiskt uttryck]"

"[rasistiskt uttryck], MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR LANDET!?!!!!"

Mycket glad Spot on!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi bryr oss så mkt om flyktingar att vi vill hjälpa dom på plats.. med lite toapapper och makaroner kan de skydda sig mot folkmord och bombningar 

Men ja konspirationsteorier om PKmaffian och missförstånd av yttrandefrihetslagarna år classics


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Hatar på tiggare, invandrare, muslimer etc*

"Varför hatar alla oss? :("


   
SvaraCitera

"Invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter: "Gammelmedia som manipulerar alla!! Hade det inte varit för de hade alla fattat att SD är det enda alternativet!"

Mycket glad

Detta

Blivande_japan: "Jag är inte rasist, men [insert rasistiskt uttryck]"

Plus detta

Bitterfnitter: *Hatar på tiggare, invandrare, muslimer etc*

får mig o tänka på "Jag är inte rasist, men, alltså allvarligt talat, alla dessa jävla tiggare/invandrare/muslimer etc" och i vissa fall lägga till "fast det får man väl inte säga för att alla är så lättkränkta och/eller pk"Oskyldig

Klassikern "Du är så verklighetsfrånvänd, gammelmedia har verkligen lyckats lura/manipulera/hjärntvätta/whatever dig" - gärna kombinerat med: "det är bara vad gammelmedia vill få dig att tro. [länk till någon blogg, avpixlat eller liknande] titta där, där har du sanningen, där ser du hur verklighetsfrånvänd du är"

Om andra SD-sympatisörer: "Här har vi en sann realist, en utomordentlig förebild. Henom borde ni patetiska vänsterdrägg dra lärdom av"

"Jag röstar på SD, men pratar aldrig om de i verkligheten för att folk inte gillar de" apropå att våga stå för sina åsikter...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Mycket glad

Detta

Plus detta

får mig o tänka på "Jag är inte rasist, men, alltså allvarligt talat, alla dessa jävla tiggare/invandrare/muslimer etc" och i vissa fall lägga till "fast det får man väl inte säga för att alla är så lättkränkta och/eller pk"Oskyldig

Klassikern "Du är så verklighetsfrånvänd, gammelmedia har verkligen lyckats lura/manipulera/hjärntvätta/whatever dig" - gärna kombinerat med: "det är bara vad gammelmedia vill få dig att tro. [länk till någon blogg, avpixlat eller liknande] titta där, där har du sanningen, där ser du hur verklighetsfrånvänd du är"

Om andra SD-sympatisörer: "Här har vi en sann realist, en utomordentlig förebild. Henom borde ni patetiska vänsterdrägg dra lärdom av"

"Jag röstar på SD, men pratar aldrig om de i verkligheten för att folk inte gillar de" apropå att våga stå för sina åsikter...

Hjärta

Haha det här är så kul fast samtidigt tragiskt eftersom det är sant....


   
SvaraCitera

kakakaka: Vi bryr oss så mkt om flyktingar att vi vill hjälpa dom på plats.. med lite toapapper och makaroner kan de skydda sig mot folkmord och bombningar

preach


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar mitt land men det får man väl inte säga i det här jävla landet. 

Islam är en ideologi och värre än nazism.

Vadå rasist, får man inte älska sitt land eller?! (efter att ha sagt något rasistiskt som inte har med något land att göra och blivit kallad rasist)

Varför får man inte säger n-gerboll när man får säga vitlök?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter: Haha det här är så kul fast samtidigt tragiskt eftersom det är sant....

heh

Zodd: Varför får man inte säger n-gerboll när man får säga vitlök?

Lol finns det inte en tråd om detta?

Zodd: Jag älskar mitt land men det får man väl inte säga i det här jävla landet.

Zodd: Vadå rasist, får man inte älska sitt land eller?! (efter att ha sagt något rasistiskt som inte har med något land att göra och blivit kallad rasist)

Stämmer inte dessa mer in på "patrioter" än SD-sympatisörer? Eller det kanske är samma sak...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Vi bryr oss så mkt om flyktingar att vi vill hjälpa dom på plats.. med lite toapapper och makaroner kan de skydda sig mot folkmord och bombningar

Är det på riktigt så du uppfattat SDs flyktingpolitik?


   
SvaraCitera