Aviseringar
Rensa alla

Det var en gång...


Ämnesstartare

där stod neckrofilen peter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Det är ont om lik ikväll, sa han gråtandes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör inget [cute] sa dendrofilen Dennis, kom med upp här så ska jag visa er något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ledde dem till ett litet bås där han hade alla sina kvastar vanligtvis. Men idag stod där endast lik.
Färska, ruttna, fula, söta ja alla möjliga sorter.

"Men åh" sade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fittan och sprang iväg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Kom tillbaka för fan!" Skrek Dennis.

Men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara några sekunder senare var han tillbaka, naken och exalterad.

När ska vi...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha.. okej.. kk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAST... är det så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

När ska vi...

"...Käka och knulla?" Frågade det sjuke fanskapet med ett visst mått av andfåddhet i rösten.

"Jadu, så fort som möjligt", svarade Dennis. Men det är något jag vill att du gör för mig först..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser du grenen där uppe? Ja jag skulle verkligen behöva den [blush] till min samling...

Och med tanke på alla kvalitetsfittor jag grävt fram så är du skyldig mig detta [no-no]

Nå, ställer du upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Nå, ställer du upp?

Fanskapet tänkte efter en stund. Men kollade på sina torra gamla händer och inspekterade sina förvridna naglar som skulle fungera som klor.

"Ålrajt, jag gör det!"

Han beger sig upp för att hämta grenen. Ängsligheten börjar tränga sig på för varje meter högre upp han kommer.

"Shit"... tänkte han...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Här har Dennis härjat många gånger!" [surprised]
Kvistar och mindre grenar låg bortslitna och uppfläkta längs varje grensats och ytan på stammen var nästan plan.
Han blev lite äcklad av det hela, men tanken på den kommande likfesten fick honom att klättra vidare.

Nu ska jag bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Nu ska jag bara...

...Vässa tänderna och lossa på bältet lite så jag kan stoppa ner denna fina grenen i byxan min tänkte han.

Han högg in som en bulimisjuk liten bäver med på kvisten med sina skarpa tänder.
När den slutligen kom loss så tjoade han "Vilken lätt pinne!"

"Oj, kom ner och låt mig få prov-känna på ´na" ropade Dennis.

....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis var så spänd och tänd (fortfarande naken) att hans lidelsefulla grymtningar hördes enda upp till trädets topp. Han kunde inte behärska sig alls och skrek det enda rätta:

Kasta ner den, på en gång! Jag klarar inte mer! [chocked]


   
SvaraCitera