Aviseringar
Rensa alla

Det var ett tag sedan någon skrev detta så jag gör det nu...


Ämnesstartare

... JAG KÄNNER MIG SÅ J*VLA ENSAM!
Det är fakta. Jag bor med pappa, som aldrig är hemma och mina lillebrorsor är hos deras mamma så jag har huset för mig själv. Jag saknar min mamma som bor 100 mil härifrån. Jag pratar med mina vänner, jag umgås med vänner men jag orkar inte vara med dem hela tiden och vice versa. Och jag vill somna med någon i min säng. För just nu är det kallt och ensamt här hemma, speciellt bredvid mig.


   
Citera

Lyssna på Broder Daniel så blir allt bättre


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Och jag vill somna med någon i min säng. För just nu är det kallt och ensamt här hemma, speciellt bredvid mig.

Jag har det lagom varmt och skönt i mitt rum bara sängen som är kall då jag ej ligger där ^^
men snart så [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa kille, ni kvinnor har det lite lättare än oss män på den fronten. Visa lite intresse och ni hittar alltid någon, alltid!

Ta en helg, åk till mor din.
Ta en helg, ta dit någon kär vän och mys.

Evil Conduct:

Lyssna på Broder Daniel så blir allt bättre

Det där förväntade jag mig inte ifrån dig :O


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Lyssna på Broder Daniel så blir allt bättre

Hm, ska prova det.. [y]

Zittam:

Skaffa kille, ni kvinnor har det lite lättare än oss män på den fronten. Visa lite intresse och ni hittar alltid någon, alltid!

HAHA och vad kom det ifrån?! "Vi" har det väl lika svårt att skaffa kille som "ni" har att skaffa tjej. Olyckligtvis lyckas jag bara bli intresserad i killar som inte är intresserade i mig [cry]


   
SvaraCitera

Sahara_star:

... JAG KÄNNER MIG SÅ J*VLA ENSAM!

Sov med någon då.

Lyssna inte på Crypto. Han är ond egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Sov med någon då.

[rolleyes] Ska jag göra det liiite svårare för dig genom att fråga med vem?


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Ska jag göra det liiite svårare för dig genom att fråga med vem?

Oj, ni lät det som att jag menade att du skulle knulla med någon. Men sov med vem kompisar.


   
SvaraCitera

Zittam:

Det där förväntade jag mig inte ifrån dig :O

Då känner du mig inte tillräckligt väl om du tror att jag skriver ett band någon ska lyssna på för att må bättre. Vem fan har mått bra av att lyssna på Broder Daniel? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Lyssna på Broder Daniel så blir allt bättre

Hm. Inte imponerad. Gillar The Perishers bättre i så fall. Och Anna Ternheims version av Shoreline.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Lyssna inte på Crypto. Han är ond egentligen.

Jag sa iaf inte till henne att sova hos mig [no-no]


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Hm. Inte imponerad. Gillar The Perishers bättre i så fall. Och Anna Ternheims version av Shoreline.

Jag skriver om Broder Daniel, ta mig inte seriöst. Nej, nej, nu är det nästan så att jag avgår


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Hm. Inte imponerad. Gillar The Perishers bättre i så fall. Och Anna Ternheims version av Shoreline.

Säg till Crypto att han bröt sitt löfte nu. Är du snäll. [cute]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Säg till Crypto att han bröt sitt löfte nu

haha vafan dissar du mig nu? [sad]


   
SvaraCitera