Aviseringar
Rensa alla

DET VAR NÅGON SOM JÄMFÖRDE HETSÄTNING ...


Ämnesstartare

med rökning. blev så jävlaaarg, visst är rökning också ett beroende, men att man hetsäter beror på något som sitter så djupt

han sa att han bara hade slutat röka med lite självdiciplin och att jag kunde göra detsamma. men vafahhn, ja vill ju inte direkt hetsäta, jag har en jäkla massa självdiciplin eftersom jag slutade spy upp maten hela tiden

han e helt wierd, ena sekunden säger han åt mig att äta, och den andra säger han att det är fel av mig att äta för att jag äter för mycke
han säger att han vill bli psykolog, men han verkar ha ett jäkla problem med att förstå sakr


   
Citera
Ämnesstartare

ps: använde capslock i rubrikenför att fånga er uppmärksamheet[blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

oj glömde att fråga: va tykr ni om att han tror att det är schuper enkelt att inte hetsäta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan någon som är bättre på det här tala om mig om hon är på riktigt eller bara ett troll? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ofta sådana människor med problem själva som vill bli psykolog.. Sådana problem som gör det svårt för dom att klara av jobbet.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror la på VARFÖR man röker, har man börjat röka för att undvika ångest och har cigg som ångestdämpade/röker när man mår dåligt osv, så kan det la jämföras med hetsäta? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är ofta sådana människor med problem själva som vill bli psykolog.. Sådana problem som gör det svårt för dom att klara av jobbet..[crazy]

ah, verkar ju som d[sad]

Buddah:

Kan någon som är bättre på det här tala om mig om hon är på riktigt eller bara ett troll?

ja är hundra procent riktig, va kräver du som bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Beror la på VARFÖR man röker, har man börjat röka för att undvika ångest och har cigg som ångestdämpade/röker när man mår dåligt osv,

Ah, det är därför jag har känt av ångest-symptom på senaste kanske! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

va kräver du som bevis?

Substans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Beror la på VARFÖR man röker, har man börjat röka för att undvika ångest och har cigg som ångestdämpade/röker när man mår dåligt osv, så kan det la jämföras med hetsäta?

tror d va enkelt för honom för han verkar vara typ wannabe-badass(inte som mig asså) så han gjorde d säkert bara för att va cool

lr förresten han hade förlorat som mamma när han va 6, men javenne, skulle isf inte har varit enkelt och sluta om han rökte pga sin mamma

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Substans.

va e d


   
SvaraCitera

hetsäta är väl som att äta 3 rätter om dagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

va e d

...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah, det är därför jag har känt av ångest-symptom på senaste kanske!

[rolleyes] Kanske [wink]

BadAssLezbo:

tror d va enkelt för honom för han verkar vara typ wannabe-badass(inte som mig asså) så han gjorde d säkert bara för att va cool

lr förresten han hade förlorat som mamma när han va 6, men javenne, skulle isf inte har varit enkelt och sluta om han rökte pga sin mamma

Asså, hans argument verkar ju vara dumma [crazy] Men menar att om man är psykiskt beroende av cigg och har dem som snuttefilt när man får ångest så är det nog f1 svårt att sluta :pPpPpPp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

hetsäta är väl som att äta 3 rätter om dagen?

haha

Buddah:

...........

.... ..

Nintendo:

Asså, hans argument verkar ju vara dumma

jo, förstod verkligen inte. han sa att han hade typ 125 iq men han hade väl inte hjärna till att se det från andra perspektiv. det är vad psykologer måste göra, se det ur andra vinklar

Nintendo:

Men menar att om man är psykiskt beroende av cigg och har dem som snuttefilt när man får ångest så är det nog f1 svårt att sluta :pPpPpPp

ah


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men att man hetsäter beror på något som sitter så djupt

Du kan ju inte dra allt över en kant sådär. Måste det tvunget sitta djupt? Kan inte rökning sitta djupt med? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Beror la på VARFÖR man röker, har man börjat röka för att undvika ångest och har cigg som ångestdämpade/röker när man mår dåligt osv, så kan det la jämföras med hetsäta?

Fast att sluta med det blir ju ändå en annan sak, i och med att man inte behöver lära sig att röka på ett hälsosamt sätt igen utan bara kan sluta röka. Funkar ju inte att sluta äta helt.

Sen så är väl hetsätning relativt ofta en normal reaktion på svält från kroppen, alltså inget som ensamt behöver åtgärdas utan snarare en del av störda matvanor som måste ändras från grunden. Vet dock inte om så gäller i hennes fall, men ja.


   
SvaraCitera