Aviseringar
Rensa alla

DET VAR NÅGON SOM JÄMFÖRDE HETSÄTNING ...


Ämnesstartare

Buddah:

Substans.

Buddah:

...........

hon är tolv år.

plus: vem skulle ha intresse av att trolla sådär? och vad är det för problem med att låta "troll" hållas utan att söka förolämpa dem och antingen lyckas med denna dumhet eller bara framstå som jävligt tråkig?

OnT: båda kan sitta djupt. han hade fel först, och sen hade du fel åt andra hållet. [smile]


   
SvaraCitera

Mat"beroende" skiljer sig en jävla massa från rökning då man inte helt kan avstå från mat och leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Du kan ju inte dra allt över en kant sådär. Måste det tvunget sitta djupt? Kan inte rökning sitta djupt med?

men hans rökning kan ju inte ha suttit särskilt "djupt" ifall han bara slutade sådär som han sa. och hetsätning sitter(iaf för det mesta) väldigt djupt, man hetsäter ju för en anledning. kanske man känner bekräftelse, acceptans kanske man behöver det för en njutning när alla tankar om hur fet och ful man är visar sig

Brk g:

båda kan sitta djupt. han hade fel först, och sen hade du fel åt andra hållet.

ja, alltså vissa röker ju av samma anledning som folk hetsäter. för att det får en att må bra i stunden, men som sagt tror ja inte att det kan ha suttit särskilt djupt för honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

vem skulle ha intresse av att trolla sådär?

Verkar vara allas favorithobby på internet.

Brk g:

och vad är det för problem med att låta "troll" hållas utan att söka förolämpa dem och antingen lyckas med denna dumhet eller bara framstå som jävligt tråkig?

Känns lite dumt att ta någons fråga seriöst, för att ge ett seriöst svar om det är någon som sitter bakom en datorskärm och bara driver. Men kanske bara är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Känns lite dumt att ta någons fråga seriöst, för att ge ett seriöst svar om det är någon som sitter bakom en datorskärm och bara driver. Men kanske bara är jag.

men ja driver inte, om du förklarar vad substans är så kanske jag kan bevisa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Känns lite dumt att ta någons fråga seriöst, för att ge ett seriöst svar om det är någon som sitter bakom en datorskärm och bara driver. Men kanske bara är jag.

äh det står ju ändå för andra att läsa. dessutom får man själv övning i uppmuntran.

tkr ej du ska känna sådär bre

JAG TAR INTERNET SERIÖST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

dessutom får man själv övning i uppmuntran.

Inget jag känner att jag har praktisk nytta av. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inget jag känner att jag har praktisk nytta av. [party]

haha i know the feeling

önskar att jag kunde vara ett retard och säga "det blir bättre jag lovar" eller vänta nä.

keep it up dock!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

önskar att jag kunde vara ett retard och säga "det blir bättre jag lovar" eller vänta nä.

Gillar dig lite extra mycket nu. [blush]


   
SvaraCitera