Aviseringar
Rensa alla

Det vidrigaste ni någonsin sett på internet?


Plyvert:

En man häller bensin på en kattunge i en fågelbur och tänder.

Ah, det var den jag såg.


   
SvaraCitera

Kul med snuff.


   
SvaraCitera

Såg ett klipp med två ungdomar, som slår ner någon med en hammare, hugger han 30 gånger i magen och fortsätter slå på honom sen, 15 min lång. Detta klippet var inte fake heller då det stod i någon tidning där rättegång etc var inkluderad.

Vidrigt vet jag väl inte om det var, men det var väl annorlunda [smile].


   
SvaraCitera

Jag är inte så insatt i sånt där med äckelpekel å folk som dör osv. mest pga att jag får ont i magen å bara börjar tänka på hur jävla sjuk denna värld är.
Men iaf, det värsta jag sett va när två personer mörda en tredje person. Dom typ stabar han med en skruvmejsel och sparkar han i ansiktet osv... Va inge kul [n]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

The Goddess Bunny är nog den läskigaste.

När jag väl hade glömt den [cry][cry][cry]

Har sett väldigt äckliga filmer, särskilt sedan mina vänner upptäckte existenz.

Men det äckligaste någonsin är SWAP.avi. Den fick mig att tappa tron på mänskligheten.

Dokum​​entation. Mycket läsvärt. Bilder i slutet, för de som vågar

Dold text: "I've read the rules for requesting a movie to be made, and it said that if I have a fetish that is different from what is offered, you may be able to talk to the directors and work something out. I got a great idea while watching some scat movies recently: scat swapping. This would basically be a movie where one woman's ass is penetrated by fingering and tonguing and fisting to make her anus very loose. A third woman will pull her anus open further and hold it open, meanwhile the second woman, the scat-giver, shits in the first woman's open ass. The woman whose ass has been shit in will then shit the scat-giver's shit back out, and everyone will eat it. If possible, I would also like it if the women were able to vomit in the woman's ass along with the shit, or afterwards, so that the vomit could also be shit out and eaten. Please get back to me and let me know if this is something you can accomplish in a video, and if so, how much it would cost. Thank you!"


   
SvaraCitera

Mawns:

Dold tex

Naaaaaaajz [bigsmile] lol


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Naaaaaaajz [bigsmile] lol

och allt för bara 450 dollars!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

The Goddess Bunny

Vad handlar den om?!!! [surprised] vågar inte kolla [blush]

Men jag har inte sett så mkt sjuka grejer, försöker hålla mig borta från allt skit... det värsta kan nog vara en bild på ngn man som töjer ut sitt arselhål med båda händerna eller 2 girls 1 cup [no-no]


   
SvaraCitera

Dnepropetrovskmordet som någon nämde ovan är inte att leka med.


   
SvaraCitera
jonta

FrökenRakel:

Sådana här klassiska filmer och bilder på internet, vilka är dom värsta som ni har sett?

När de avrättade de där amerikanska soldaterna =\


   
SvaraCitera

Djurmisshandel får mig att vilja krypa ihop på golvet och invänta döden.


   
SvaraCitera

Håller mig borta från sånt där skit. Det finns ju en del vidrigt på Existenz, fast inget jag har vågat kolla på, haha.

Det där med djurmisshandeln lät för jävla sjukt..
USCH, DÖD ÅT SÅNA MÄNNISKOR!


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

FrökenRakel: The Goddess Bunny
Vad handlar den om?!!! [surprised] vågar inte kolla [blush]

Haha, det är en poliosjuk anorektist transvesit som dansar steppdans. Han ser verkligen SJUK ut, i slutet går han mot kameran och tittar in i den bara sådär. Det läskiga är att hans ögon är helt KOLSVARTA. Låter egentligen inte så läskigt, men det ÄR DET, hos vissa blir det skratt, hos andra blir det bara vidriga mardrömmar.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Haha, det är en poliosjuk anorektist transvesit som dansar steppdans.

Åå jäävlar [surprised] låter så läskigt att jag faktiskt vill bevittna det med egna ögon HAHA! Omg!


   
SvaraCitera