Aviseringar
Rensa alla

Det viktorianska enväldet-tråden


Ämnesstartare

Var hälsade!

I denna tråd tänker jag att vi skall diskutera det senaste inom kolonialism, moral och allmänt nedvärderande diskussioner om lägre privilegierade, rödingar och annat pack alltså.

På tal om kolonialism så funderar jag på att erövra en bit av guldkusten i Afrika. Det torde vara en enkel affär då de flesta länder med anspråk där har börjat med detta så kallade "humanism". Och jag vill även ta upp kritik mot Geneve-konevntionen.

Bästa hälsningar, eder Lord Istecheklenburgh

images?q=tbn:ANd9GcQjgOzCTKjOYZSUxtH0U6E


   
Citera

Jösses, detta är den bästa s.k. tråden på länge. Återkommer snarast med mina egna affärsplaner ärade Lord I. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: Jösses, detta är den bästa s.k. tråden på länge. Återkommer snarast med mina egna affärsplaner ärade Lord I.

Alldeles förträffligt att du vill komma med i gemenskapen.

Lite information gällande mitt försök att få en (rejäl) bit utav guldkusten. Enligt min utsände James Caterborrough

tintinfakke.jpg

(journalist och statsvetare) så är tydligen guldkusten en självständig stat vid namn Ghana. I samråd med Caterborrough har vi kommit fram till att den bästa lösningen vore att pumpa in pengar till en grupp rebeller. Som vi alla vet när man ger vildar chansen till en förändring så blir det anarki. Och det är där mina schweiziska legosoldater kommer in och jag får makten. Denna så kallade stat "Ghana" kommer bli Istecheklenburg-topia inom en femårsperiod.

Allting gott, taleho!


   
SvaraCitera

<3


   
SvaraCitera

I'm so tired, I'm feeling so upset
Although I'm so tired I'll have another cigarette
And curse Sir Walter Raleigh
He was such a stupid git.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: He was such a stupid git.

Vadan detta?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Vadan detta?

Fråga John Lennon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Fråga John Lennon

Vem är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
Jösses, detta är den bästa s.k. tråden på länge. Återkommer snarast med mina egna affärsplaner ärade Lord I. 

Inga planer so far 🙁


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Vem är det?

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

😀

Vadan detta?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Vadan detta?

va betydr d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
Jösses, detta är den bästa s.k. tråden på länge. Återkommer snarast med mina egna affärsplaner ärade Lord I. 

VAR ÄR DINA PLANER? 🙁


   
SvaraCitera

med hjälp av den italienska fascismen (milan)  bakom mig, ska jag erövra skottland, för att sedan ta sikte på att slå ner din erövring av guldkusten i Afrika, för att få ännu mer smutsigt kapital. 

hell Berlusconi. 

kolonialism i modern tappning med lite influenser av traditionsenlig kolonialism. en stor investering har gått till att utbilda dessa riddare av vit mans bördan inom den ädla konsten partisankrigföring. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:
med hjälp av den italienska fascismen (milan)  bakom mig, ska jag erövra skottland, för att sedan ta sikte på att slå ner din erövring av guldkusten i Afrika, för att få ännu mer smutsigt kapital. 

hell Berlusconi. 

kolonialism i modern tappning med lite influenser av traditionsenlig kolonialism. en stor investering har gått till att utbilda dessa riddare av vit mans bördan inom den ädla konsten partisankrigföring. 

Ty det låter lovande, man måste ta Skottland innan de där barbarerna bryter sig loss från det Brittiska riket


   
SvaraCitera