Aviseringar
Rensa alla

D1a är en bra idé


Ämnesstartare

http://girlfriendhire.com/

Ska registera mig här


   
Citera
Ämnesstartare

vill rent-a-wreck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har reggat mig nu. Ska ju gänga mig till sommarn så nu ska jag nog hitta kärleken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Har reggat mig nu. Ska ju gänga mig till sommarn så nu ska jag nog hitta kärleken.

Jag tror att du har missförstått konceptet

Anställ mig istället. Jag  är äppelkindad  och lovar att ha mitt hår i två flätor varje dag samt skriva 2 inlägg i veckan på din logg som börjar med "min prins". Allt för endast 500 :- per vecka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men betala på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
http://girlfriendhire.com/

Ska registera mig här

köper lätt dina tjänster Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar f.ö. hur sjukt nöjda och mysiga alla killarna är i kommentarerna. Verkar vara det i särkläss bästa internetforumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Jag tror att du har missförstått konceptet

Anställ mig istället. Jag  är äppelkindad  och lovar att ha mitt hår i två flätor varje dag samt skriva 2 inlägg i veckan på din logg som börjar med "min prins". Allt för endast 500 :- per vecka. 

Fanns en som kunde hjälpa en med styling och grejer så man blir garanterad en livskamrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Fanns en som kunde hjälpa en med styling och grejer så man blir garanterad en livskamrat

nej bara med status


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

nej bara med status

Okej men man får ju tjejer genom status. Man slipper kämpa och behöver bara göra ett val. Lite som tjejerna själva faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är starkt emot det här. Detta för att jag jobbar med post och paketleverenaser. Det innebär att jag blir tvungen att köra runt dessa tjejer i min postmoped varje gång nån hyr en, och jag har helt enkelt inte plats. Är så trött på sånt här... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
Gillar f.ö. hur sjukt nöjda och mysiga alla killarna är i kommentarerna. Verkar vara det i särkläss bästa internetforumet.

bby jag väntar på fakturan 😉


   
SvaraCitera