Aviseringar
Rensa alla

Detta hände mig nyss:


Ämnesstartare

Jag skulle ta ut ett paket musli ur ett skåp över kylskåpet samtidigt som kylskåpet var öppet och jag skulle ta ut yoghurten. Självklart tappar jag muslipaketet och överallt flyger de förbannade flingorna, kornen, russinen och allt vad de heter ut. På golvet, IN i kylskåpet, till och med IN i stängda lådor i kylskåpet. Hur FAN lyckas man med det???? Åh, blir så trött på mig själv ibland!!!!!!!! [sad][mad][sad][sad]

Hur har eran dag varit hittills? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Lyckat. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allså.... alltså... det finns inga ord som kan beskriva hur dålig du är. [party][party]

Dold text: Skojade bara. Du är bra... kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dag ahr varit bra. börjar bli hungrig nu dock[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fnissade

det här är den konstigaste dagen på länge, jag fattar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Allså.... alltså... det finns inga ord som kan beskriva hur dålig du är

Finns inga ord för såna som jag, typ. Är bara allmänt sämst!


   
SvaraCitera

ÅÅååh, jag gjorde samma grej häromdagen, fast med en burk russin.
Skulle ha russin i filen, skakade burken för att få dem att lossna från varandra pga är kladdiga. Självklart flyger locket av - russin i alla muggar och glas i skåpet, i kylen, i vasken, i håret.

Även i filen.

>:l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Finns inga ord för såna som jag, typ. Är bara allmänt sämst!

Brukar lyckas med sånt jag med [sad] Det är typ 93 % risk att jag spiller kaffe i trappen när jag går upp... det är typ omöjligt för mig att inte spilla [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

ÅÅååh, jag gjorde samma grej häromdagen, fast med en burk russin.
Skulle ha russin i filen, skakade burken för att få dem att lossna från varandra pga är kladdiga. Självklart flyger locket av - russin i alla muggar och glas i skåpet, i kylen, i vasken, i håret.

Åh, någon som är lika fail som jag. Underbart! [love]

Gröna Vesslan:

Det är typ 93 % risk att jag spiller kaffe i trappen när jag går upp... det är typ omöjligt för mig att inte spilla

Haha, kaffe spiller jag på daglig basis så inget ovanligt fenomen det där! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Hur har eran dag varit hittills? [smile]

trög o seg och ögonfallande
har varit på synundersökning+fixat nya bågar så kommer ha coola glasögon sen om ca en vecka [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Hur FAN lyckas man med det????

HAHAHAHA gott skratt fick jag mig! för skön asså. har också lyckats med liknande saker. typ när man tappar tex. en talrik och den typ börjar snurra på golvet. man ba: vafan är du en talrik eller karusell liksom??!?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

har varit på synundersökning+fixat nya bågar så kommer ha coola glasögon sen om ca en vecka

Fett nice. [cool]

flickansvekmigikväll:

vafan är du en talrik eller karusell liksom??!?..

HAHAHA [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

HAHAHA [bigsmile][love]

hihihihih 😛 [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

hihihihih

fniss [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

fniss [blush]

KRAM[blush]


   
SvaraCitera