Aviseringar
Rensa alla

detta har ja aldri tänkt på men kom o tänka på de nu vf?????????


Ämnesstartare

.... det är inte ens kul eller nåt, detta är fan seriösa grejer

jo, så äre.. ja tänkte att... JÄTTEHEMSKTANKEOSV :(((( tycker jag... men tänk om mina barn inte hinner lära känna sina jättecoola, söta morföräldrar?? min mamma är så fin och min pappa är så rolig, lixom.......

nej nu.. [mad] varför tänker jag på sånt nu, jävla förbannelse [cry]


   
Citera
smisk

[sad]


   
SvaraCitera

Hoppas att mamman till mina barn har sköna föräldrar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brist på sömn, möjligtvis......

smisk:

[sad]

[sad]......... hey wait va gör du här, rita mig [mad][mad][mad] [blush] välj 1 fin bild!!!! debutritningen måste va bäst, d e press på dig!!

Wanking_BC:

Hoppas att mamman till mina barn har sköna föräldrar. [n]

e inte dina coola?


   
SvaraCitera

finns chans, jag har ej träffad them fäder av mina föräldrar. därför jag HATAR män, de lämnar mig innan de lär känns mig. [n]


   
SvaraCitera

Är du oroad över detta på riktigt? Chilla! Vem vet när du får barn. Onödigt att oroa sig över något som kanske händer någon gång i en eventuell framtid.


   
SvaraCitera

honolulu:

e inte dina coola?

En är död och den andra är ej särskilt cool. fast löv heeeer ändå hehe..


   
SvaraCitera

honolulu:

nej nu.. [mad] varför tänker jag på sånt nu, jävla förbannelse [cry]

Mh, sluta tänka makabert och hemskt! ([wink])

De hinner säkerrrt.
Annars får du berätta historier om hur amazing de är för barnen. På så sätt lever de vidare i minnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

finns chans, jag har ej träffad them fäder av mina föräldrar.

risk menaru väl! sluta nu [cry]

mopsen:

därför jag HATAR män, de lämnar mig innan de lär känns mig. [n]

en sådan skönhet som du!! hur kan deetta vara möjligt

xsaosinx:

Är du oroad över detta på riktigt? Chilla! Vem vet när du får barn. Onödigt att oroa sig över något som kanske händer någon gång i en eventuell framtid.

nej inte egentligen, eller... kom o tänka på det PRECIS NU så har ej elaborera tanken, men.. det är ändå konstigt för man kan ej komma undan slumpen.
eventuell framtid? barnen eller?


   
SvaraCitera

Tänk inte såååååååååå
Fast jag tänker lite så ibland med min farmor, vill att hon ska finnas där som en backup på allt. Och göra detsamma för mina barn.


   
SvaraCitera

honolulu:

eventuell framtid? barnen eller?

Ja. Är ju inte ens säkert att du skaffar barn. Det har ju inte hänt ännu, så ser inte poängen med att må dåligt över det. Det är väl ändå rätt avlägset just nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Mh, sluta tänka makabert och hemskt! ([wink])

kan. ej.

antrax:

De hinner säkerrrt.
Annars får du berätta historier om hur amazing de är för barnen. På så sätt lever de vidare i minnet.

nej de hinner!!! >:(((

isola:

Fast jag tänker lite så ibland med min farmor, vill att hon ska finnas där som en backup på allt. Och göra detsamma för mina barn.

ja [sad] de är så fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ja. Är ju inte ens säkert att du skaffar barn. Det har ju inte hänt ännu, så ser inte poängen med att må dåligt över det. Det är väl ändå rätt avlägset just nu?

klart jag ska skaffa barn!! vet ej när (och det är väl därför oron i denna tråd uppstått!!!). vill däremot ha relativt snart.. ja, in my head lixom, gärna osv.


   
SvaraCitera

honolulu:

klart jag ska skaffa barn!! vet ej när (och det är väl därför oron i denna tråd uppstått!!!). vill däremot ha relativt snart.. ja, in my head lixom, gärna osv.

Tycker ändå inte att du ska oroa dig. Tänk positivt istället. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

En är död och den andra är ej särskilt cool. fast löv heeeer ändå hehe..

åh, okej! [sad] tror dina barn kommer tycka hon är cool o söt ändå [love]


   
SvaraCitera