Aviseringar
Rensa alla

Detta med att bli kär


Issen

Harpyja:

Var lite förälskad i min No-lärare. Fast jag sov på hans lektioner ändå.

Haha, du va kär i hans frånvaro? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bry sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Haha, du va kär i hans frånvaro? 😛

Tyckte om hans utseende och charm men han hade en hes och monoton röst som fick en att somna. Som Homer när han gör sitt brus med munnen[sad]


   
SvaraCitera
Issen

Harpyja:

Tyckte om hans utseende och charm men han hade en hes och monoton röst som fick en att somna. Som Homer när han gör sitt brus med munnen[sad]

Haha okej. Om jag va kär i nån skulle jag nog inte kunna somna där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Så..Varför blir vissa kära i varannan människa dom ser medans andra får gå runt i flera år innan dom träffar någon?

Alltså, antagligen lever man i de förflutna. Och analyserar mycket för att komma fram till hur de ska vara i framtiden. Båda ger de andra. Sedan har man säkert höga förväntningar på den man ska bli kär I säkert förhållanden som personen måste uppnå osv.

Problemet med allt detta är, du vet inte vad som kommer hända. Och de vet egentligen inte vad som gör dig lycklig heller, därför är de påhittade förhållande som personen måste vara på emot dina egna intressen oftast.

Sedan är de så att kärlek, den känslan kommer från dig själv. Inte från den andra personen. Du ska alltså inte vara med personer med mål att tex må bättre, eller bli "kär" osv. För då har man i min mening inte riktig hajat hur de ligger till. Jag misstänker att de jag skrivit må vara lite rörigt, det beror mestadels till att jag själv är på väg att veta de jag nu skriver om.

Och med risk att skriva en uppsats i onödan så avslutar jag mitt inlägg här. Hoppas de var till någon hjälp. [smile]

Issen:

Tycker det är hemskt att vara kär

är ju inte kälek då ju. eller snarare kärlek bunden av jaget, egot och hjärnan.

Dold text: läs Power of NOW för att förstå varför [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Haha okej. Om jag va kär i nån skulle jag nog inte kunna somna där.

Förälskad, inte kär[no-no]. Är jag kär har jag fjärilar i magen och en längtan men är jag förälskad så blir jag mest glad över att se personen- sådär småfjortisaktigt när man fnissar.


   
SvaraCitera
Issen

Harpyja:

Förälskad, inte kär[no-no]. Är jag kär har jag fjärilar i magen och en längtan men är jag förälskad så blir jag mest glad över att se personen- sådär småfjortisaktigt när man fnissar.

Jaja okej, men jag skulle ändå inte sova [no-no][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Jaja okej, men jag skulle ändå inte sova

Jag sover även på de allra viktigaste mötena[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dont do love.


   
SvaraCitera
Issen

Harpyja:

Jag sover även på de allra viktigaste mötena[zzz]

Med möten så antar jag att du menar kärleksmöten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Med möten så antar jag att du menar kärleksmöten?

Menade snarare de visktigaste mötena i skolan. Få fort jag hamnar i skolan så somnar jag trots att den kan vara rolig ibland.


   
SvaraCitera
Issen

Harpyja:

Menade snarare de visktigaste mötena i skolan. Få fort jag hamnar i skolan så somnar jag trots att den kan vara rolig ibland.

Hahaha fyfan va drygt, du saknar lite motivation tror jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

du saknar lite motivation tror jag

Det menar du inte.

[cute]


   
SvaraCitera
Issen

Harpyja:

Det menar du inte.

[cute]

Usch vad jag inte längar tillbaka till gymnasiet nu asså

Menmen, bör ju inte gå OT... så back to love talk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

så back to love talk

Dirty.


   
SvaraCitera