Aviseringar
Rensa alla

detta var min dröm inatt


Ämnesstartare

drömde att jag var i en kiosk och där köppte jag en energidryck som det var åldersgräns 29 år på att köpa 😛 men han i kassan förstod att jag va sugen o sålde den ändå

sen så gick jag ut på promenad. gick in genom en altandörr och kom in på en fest med 4 13-åriga tjejer. jag började bråka med dom. sen hade jag sex med en av dom. sen snöt den tjejen sitt slemmiga snor i min mun och jag blev äcklad.

sen gick jag ut och hittade en svinstor röksvamp. gick hem o visade den.


   
Citera
Ämnesetiketter

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera

Jag drömde att jag sov i en park under en nyutblommad ek en vacker vårnatt. Behöver jag påpeka att den var hård när jag vaknade hoho 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde nåt om att jag rökte superlånga cigg och sen minns jag inget mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har underliga drömmar matilda... jag minns inte vad jag drömde inatt, tyvärr... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dendrofilen:

Jag drömde att jag sov i en park under en nyutblommad ek en vacker vårnatt. Behöver jag påpeka att den var hård när jag vaknade hoho 😉

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen björndröm = Faildröm [zzz]


   
SvaraCitera

Dendrofilen:

hoho 😉

tkr du är läskig[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tkr du är läskig

Du behöver icke vara rädd. det är bara träd jag vill ha och jag skadar inget jag älskar hehe 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en asp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dröm var att jag var med i 1 orienteringstävlning tsm med en grupp blinda personer. jag sprang över en stenmur och hittade en död människa där. armarna och benen stack upp ur snön så ja tänkte säga till polisen. men när jag kom dit igen hade redann en blind också hittat kroppen och berättat för polisen och polisen sa till mig hah!!!! bara för att man är blind är man inte alltid dum i huvudet visste du det eller!!! jag visste redan det och försökte var trevlig men polisen gillade ej mig han sa gå nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

bara för att man är blind är man inte alltid dum i huvudet visste du det eller!!!

"This is a dream with a message" [smile][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

"This is a dream with a message" [smile][zzz]

ah men hallå ofta man är med i en orienteringstävling när man inte kan se??? falsk dröm kallar jag detta och tänker inte lita på budskapet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ah men hallå ofta man är med i en orienteringstävling när man inte kan se??? falsk dröm kallar jag detta och tänker inte lita på budskapet

Ja men det är lite som filmen med den handikappade dykarnegern och Robert de Niro ju och den är väl baserad på en verklig händelse tror jag. [cute]


   
SvaraCitera