Aviseringar
Rensa alla

DEVILS THREEWAY, hjälp mig!


Ämnesstartare

15 årig tjej som vill ha trekant, men främst med två killar (såkallad devils threeway). Tänder en del på underlägsenhet så det passar mig, men har en stor fråga: Varför tycker så väldigt många killar att det är tabu? Killarna behöver ju inte ens röra varandra.. [confused]
Och gärna lite "tips" på hur man gör haha [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har ingen aning...
Känns så jävla typiskt killar att de inte ska vela göra en trekant med en annan kille... Men ändå vill dem att tjejer ska göra det...

Men hoppas du får tag i två killar som är tillräckligt mycket "Man" för att göra det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch så vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh9404:

Känns så jävla typiskt killar att de inte ska vela göra en trekant med en annan kille... Men ändå vill dem att tjejer ska göra det...

Män söker väl främst bi-tjejer i dessa fall. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Män söker väl främst bi-tjejer i dessa fall.

Jo sant. Jag skulle inte ha något emot att göra det, men ändå känns det som att alla killar är typ fega... Med sånt alltså... Typ att de ska mista sin "manlighet" om de ska vara naken i samma rum som en annan kille. Ni gör ju det hela tiden i duscharna 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiteAnnorlunda:

devils threeway

Heter det så för? Låter jävligt överdrivet och fånigt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh9404:

Typ att de ska mista sin "manlighet" om de ska vara naken i samma rum som en annan kille. Ni gör ju det hela tiden i duscharna 😉

Personligen duschar jag ej naken bland andra män, det är en av mina fobier.

Kan tänka mig att män som gör detta skulle ha stora problem med att lyckas få upp den så att säga, skulle inte impotens sätta stop för en eventuell trekant? [crazy]

I duschen bland andra män är man liksom inte beroende av att få fjong på något sätt om endast är ute efter att tvätta av sig..


   
SvaraCitera

Myksa:

Heter det så för?

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att två "manliga könsorgan" ska symbolisera djävulens båda horn, därav namnet. Kan ha fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Heter det så för? Låter jävligt överdrivet och fånigt.

KnightInShiny:

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att två "manliga könsorgan" ska symbolisera djävulens båda horn, därav namnet. Kan ha fel..

Har för mig att det är något sådant med, men annars MMF: male/male/female


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på! Det är underbart med två killar! Få vara i centrum och bara njuta! 🙂


   
SvaraCitera

meh9404:

Känns så jävla typiskt killar att de inte ska vela göra en trekant med en annan kille...

Det handlar nog mer om vad man finner attraktivt. För att göra det klart - jag har ingenting emot homosexuella eller bisexuella. Jag tycker det helt ok och all respekt till dem. Men jag personligen finner inte män attraktiva. Så jag skulle nog ha svårt att få upp den ifall jag ser en annan naken kille. Just därför kan det vara att man inte vill göra en trekant med en annan kille. Jag kan inte yttra mig för tjejer, men av vad jag uppfattat brukar inte tjejer ha lika mycket problem med 2 tjejer 1 kille som killar har med 2 killar 1 tjej. Ingen aning om varför really, men ja. Jag tycker det är avtändande för mig att se en naken kille. Speciellt om jag ska ha sex med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Personligen duschar jag ej naken bland andra män

men vad är det för trams? då kan du ju inte gymma, vistas i badhus el dyl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vistas i badhus el dyl

Mjo, duschar av mig lite med badbrallorna på ju. sedan duschar jag ordentligt så fort jag kommer hem. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att dom är homofober/rädda för att deras kuk ska vara mindre än den andras/rädda för att dom ska vara sämre än den andra/rädda för att du bara ska ge uppmärksamhet till den andra

Dom är rädda iallafall. Om det är NÅGOT som tråkiga svenska killar inte vill så är det att jämföras med andra rent sextekniksmässigt.

Jag hade inte haft något emot det om det är rätt personer inblandade.

S3ON:

Mjo, duschar av mig lite med badbrallorna på ju.

Ameh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ameh

väldigt många som gör på detta viset ju! [smile]


   
SvaraCitera