Aviseringar
Rensa alla

DEVILS THREEWAY, hjälp mig!


Ämnesstartare

S3ON:

Mjo, duschar av mig lite med badbrallorna på ju. sedan duschar jag ordentligt så fort jag kommer hem. [cute]

S3ON:

väldigt många som gör på detta viset ju! [smile]

jätteäckligt [sad]


   
SvaraCitera

LiteAnnorlunda:

Och gärna lite "tips" på hur man gör haha [blush]

Jag var fan tvungen att googla detta, och det är inte ofta jag behöver göra det när det gäller udda sexuell skit så grats <3
OnT: Fråga snällt, helst två som känner varandra
hjälper om du är snygg och/eller lättklädd samt tar med sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

För att dom är homofober/rädda för att deras kuk ska vara mindre än den andras/rädda för att dom ska vara sämre än den andra/rädda för att du bara ska ge uppmärksamhet till den andra

Dom är rädda iallafall. Om det är NÅGOT som tråkiga svenska killar inte vill så är det att jämföras med andra rent sextekniksmässigt.

Jag hade inte haft något emot det om det är rätt personer inblandade.

Varifrån har du fått det? Tror de flesta bara tycker att det är jäkligt avtändande med en annan kille eller är homofober osv...

meh9404:

Ni gör ju det hela tiden i duscharna 😉

Jämför du att duscha med att ha en trekant?
[tard]


   
SvaraCitera

Har egentligen inget specifikt att tillföra diskussionen, bara en formulering jag reagerade på.

Mawns:

Dom är rädda iallafall. Om det är NÅGOT som tråkiga svenska killar inte vill så är det att jämföras med andra rent sextekniksmässigt.

Varför skulle man vilja det, egentligen? Gör det en verkligen nödvändigtvis tråkig? Sex är rätt intimt för många.


   
SvaraCitera

1: Avtändande med herrar
2: Ökad risk för prestationångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

För att dom är homofober/rädda

Mawns:

rädda

Mawns:

sämre

Mawns:

rädda

Mawns:

rädda

Säger vem? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade utan problem kunnat vara den ena parten i en DP-session med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(jag ljuger)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag hade inte haft något emot det om det är rätt personer inblandade.

I think!

Burrito:

Jämför du att duscha med att ha en trekant?

Tyckte mer hon jämförde att vara naken inför varandra, fast i två olika scenarion...

Personligen skulle jag i sådant läge lägga lika lite fokus på hur killen som jag gör om jag duschar med någon. Det är tjejen som är intressant i sammanhanget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

I think!Tyckte mer hon jämförde att vara naken inför varandra,

Tack så mycket för att någon förstod vad jag menade 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man vil ha trekant eller mer (med en tjej och flera killar asså) är det utländska killar man ska vända sig till. Det är inte ofta svenska killar går med på det.


   
SvaraCitera
zent
 zent

Jag kan tänka mig att det är enklare att föreslå detta för 2 mycket goda vänner. Har haft trekant 2 gånger med samma vän(som är kille) med olika tjejer. Idag när man tänker efter så märker man hur tjejen egentligen planerade det från första början.

Vi är båda heterosexuella, svenskar och attraheras inte utav män. Bara för att det är 2 killar i en trekant betyder det ju inte att du måste kolla eller röra honom.

Skulle kunna dra mina historier, men de är ganska långa. Får se om jag orkar "edita" detta inlägg efter kaffet.

Mitt tips: Ligg inte som en jävla fisk och tro att bara du som vill njuta, det värsta som finns är tjejer som tror bara dem ska få njuta i sängen.

Mitt andra tips: Visa båda två uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zent:

Mitt tips: Ligg inte som en jävla fisk och tro att bara du som vill njuta, det värsta som finns är tjejer som tror bara dem ska få njuta i sängen.

Hahaha. Sex där bara tjejer njuter haha, vanligt förekommande fenomen av mina samlade erfarenheter. Känns som att du kanske gror dig över att hon njuter mer än du och lättare för en gångs skull.
Poängen är ju just att hon ska få två killar att leka med och dylikt och att ni ska vilja ha sex nära varandra av någon anledning.
Hon ska ju ge båda uppmärksamhet men du ska samtidigt inte tro att du är där för att tjänas av henne, utan du hamnar naturligt i en lite mer tjänande ställning eftersom att du måste ta hänsyn till din kompis.


   
SvaraCitera
zent
 zent

ceka92:

Hahaha. Sex där bara tjejer njuter haha, vanligt förekommande fenomen av mina samlade erfarenheter. Känns som att du kanske gror dig över att hon njuter mer än du och lättare för en gångs skull.
Poängen är ju just att hon ska få två killar att leka med och dylikt och att ni ska vilja ha sex nära varandra av någon anledning.
Hon ska ju ge båda uppmärksamhet men du ska samtidigt inte tro att du är där för att tjänas av henne, utan du hamnar naturligt i en lite mer tjänande ställning eftersom att du måste ta hänsyn till din kompis.

Kan inte läsa ditt inlägg utan att notera en viss ironi.


   
SvaraCitera

zent:

Bara för att det är 2 killar i en trekant betyder det ju inte att du måste kolla eller röra honom.

Om det är så ... varför verkar killar så fega? o___O


   
SvaraCitera