Forumet - Diablo 2

Diablo 2

347 0 34
Finns det någon här på UM som kör den aktuella laddern på Diablo2 som startade i Juni?

Jag har en karaktär som är vid level 75+. Har bara skitsaker än så länge. Skulle vara roligt om det fanns flera som körde, så man kunde hjälpas åt att knäcka laddern [badgrin]

Spana också in:

Nja, försökt o börjat men jag hittar inte mina skivor och alla verisioner jag tankar vägrar att funka..

Men förra laddern fick jag upp 3 karaktärer, Sorc 80+ Barbar 75+ och en palladin 70+ på en månad ungefär, inan det 99 sorc 96 barbar 83 barbar (annan specc) 50+ asssa 70+ Amazon, och dom fetaste grejjerna du kan tänka dig en hel mule full med sojs tex...

Fan vad jag saknar det! ska fan försöka få igång skiten nu!

I'll be back ^^
Chriss:

Det är min dator det är fel på, men jag intalerade det på morsans dator istället, gjorde en SC sorc den är level 7 en så länge, håller på med cain questen, Tenkan heter den.

Alright, du kan få lite boost av mig om du behöver. Lägger till dig på listan och skriver om jag ser dig inne.

Du vet väl hur man kör för att levla optimalt?

1. Kör tristruns tills du är level 14 eller 15.
2. Kör tombruns till level 20
3. Cowruns tills du är level 25
4. Efter level 25 får man mycket experience överallt. Detta är typ gränsleveln innan man kan få experience på act4+ i normal och de högre svårighetsgraderna.

I princip så ska man försöka komma till level 25 innan man drar igång med baalruns. Sedan när man har blivit 25 så behöver man inte bry sig längre.