Aviseringar
Rensa alla

diablo error 12 kan nån hjälpa mig ???!!!!


Ämnesstartare

hej kan nån hjälpa mig att få mitt spel att fungera?


   
Citera

   
SvaraCitera

Någon har snott all min gear. Jag är helt jävla lemlästad.

Får ge mig ut och slåss med mina knogar, som demon hunter. Jo, jo, visst.


   
SvaraCitera
Tyrael

RakatKadaver:

Någon har snott all min gear. Jag är helt jävla lemlästad.

Får ge mig ut och slåss med mina knogar, som demon hunter. Jo, jo, visst.

ägd

är det bästa idén du kan komma på? inte möjligen att gå in i ett public game och leecha lite? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha avinstallera sjiten för trodde det skulle bli skillnad men nu går det inte att installera den shit bra imrgon blir det att byta och få pengarna tillbacka elelr ett nytt spel , alltid lika kul när saker fungerar som det sja [party]


   
SvaraCitera

Tyrael:

ägd

Jag lägger nu skulden på dig.

Tyrael:

är det bästa idén du kan komma på? inte möjligen att gå in i ett public game och leecha lite?

Mer manligt med knogarna. Ingen får ligga ifall man har leechat sin gear.
Hur tänker du gosse?


   
SvaraCitera
Tyrael

RakatKadaver:

Mer manligt med knogarna. Ingen får ligga ifall man har leechat sin gear.
Hur tänker du gosse?

Du bryr dig om manlighet efter att du blivit hackad?
Iofs är det första saken du skall bry dig om när du blivit påträffad med kalsongerna nere [wink]

Killgo:

haha avinstallera sjiten för trodde det skulle bli skillnad men nu går det inte att installera den shit bra imrgon blir det att byta och få pengarna tillbacka elelr ett nytt spel , alltid lika kul när saker fungerar som det sja [party]

du kan inte byta in ett spel med cd key..


   
SvaraCitera

Tyrael:

Iofs är det första saken du skall bry dig om när du blivit påträffad med kalsongerna nere

Exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu funkar det 😛 gick jätte lätt när man viste vad man skulle göra ^^ men det var iaf inte tack vare er [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killgo:

men det var iaf inte tack vare er

Vi brukar inte vilja hjälpa tards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han som sa det han var det [y] haha var fick du luft ifrån du har ju inte ens varit med här...

och alla är faktiskt inte spel nördar och vet exakt allt ...

tur att man är smart då för det kan man få nått utav i livet än level 80 på wow ÄGD[badgrin]


   
SvaraCitera

Killgo:

han som sa det han var det haha var fick du luft ifrån du har ju inte ens varit med här...och alla är faktiskt inte spel nördar och vet exakt allt ... tur att man är smart då för det kan man få nått utav i livet än level 80 på wow ÄGD

Max lvl är 85...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killgo:

tur att man är smart då för det kan man få nått utav i livet än level 80 på wow ÄGD

Jag spelar inte onlinespel. Dessutom har jag åtminstone lagom mycket hjärnceller för att kunna citera, vilket tydligen inte alla kan skryta med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl hela alltet som är nere jämt och inget fel på just ditt spel?


   
SvaraCitera