Aviseringar
Rensa alla

Diktaturen härskar i skånska Vellinge!


Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det är som med jultomten... även om du ber snällt kan du inte få alla dina önskemål uppfyllda. [bigsmile]

Jag är lite skadad in the sense att jag genom en otrolig slump råkar känna ett antal invandrarungdomar som flytt från krigshärdar och som faktiskt inte bränner, plundrar och våldtar. [surprised]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Med tanke på att de kostar oss skattebetalare 800.000 kronor per styck så avstår jag. [sad]

1, sluta sej "oss skattebetalare", du beter dig altför omoget för att kunna betala skatt[badgrin][badgrin][badgrin]

2, vad får du dom siffrorna ifrån?!!! menar du per år då eller? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag är lite skadad in the sense att jag genom en otrolig slump råkar känna ett antal invandrarungdomar som flytt från krigshärdar och som faktiskt inte bränner, plundrar och våldtar. [surprised]

Du tycker inte på något sätt att det verkar lite märkligt att dessa stackars flyktingbarn betalat upp till 10 årslöner för att ta sig till Sverige? 10 årslöner i landets valuta OBS! Vem tror du har råd att sponsra ungjävlarna med sådana summor? Terroristorganisationer som vill få ett fäste i Sverige?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Terroristorganisationer som vill få ett fäste i Sverige?

Självklart är det en Al-Qaidakonspiration, my bad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

1, sluta sej "oss skattebetalare", du beter dig altför omoget för att kunna betala skatt[badgrin][badgrin][badgrin]

2, vad får du dom siffrorna ifrån?!!! menar du per år då eller? [tard]

1. Slutade skolan när jag var 15 år o började jobba!

2. Per år o barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Självklart är det en Al-Qaidakonspiration, my bad.

You got the point, Mannen! Det hedrar dig. Åtminstone någon här med huvudet på skaft. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

1. Slutade skolan när jag var 15 år

Varför är jag inte förvånad? [tired]

TheSpookyMan:

You got the point, Mannen! Det hedrar dig. Åtminstone någon här med huvudet på skaft. [smile]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

2. Per år o barn.

och hur i helvete får du åtta hundratusen per år för ett barn?!!!!

TheSpookyMan:

Åtminstone någon här med huvudet på skaft.

nej, bara en till med en psykisk sjukdom............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

nej, bara en till med en psykisk sjukdom............

Var ironi ju! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle de våldta och döda? Är det för att de kommer från ett annat land? Nämen så bra, eftersom de är föräldralösa så kan Sverige lära de lite Svensk moral, då kommer de aldrig bli som ni fruktar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Varför är jag inte förvånad? [tired]

Lika lite som om du skulle bli förvånad över om det största regeringspartiet om 15 år hette "Muslimpartiet" o har 51% av rösterna i ett riksdagsval.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Var ironi ju! [mad]

vadå? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Lika lite som om du skulle bli förvånad över om det största regeringspartiet om 15 år hette "Muslimpartiet" o har 51% av rösterna i ett riksdagsval.

VA?!!!!!!!!! så du menar om 15 år så röster hälften av alla vuxna på ett muslimskt parti?!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

och hur i helvete får du åtta hundratusen per år för ett barn?!!!!

Hur jag får det är totalt oväsentligt. Läste det i en rapport på nätet för några veckor sedan. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Lika lite som om du skulle bli förvånad över om det största regeringspartiet om 15 år hette "Muslimpartiet" o har 51% av rösterna i ett riksdagsval.

Ja och typ 70% av Svenskarna är ju idag kristna och det är därför Kristdemokraterna ensamma har kunnat etablerat en majoritetsregering ledd av hans helighet Göran Hägglund. [tired]

Necerox:

vadå? [party]

[zzz]


   
SvaraCitera