Aviseringar
Rensa alla

Dildoglassen


Ämnesstartare

x-pop-gb-glace-glass.jpgHej, har ni smakat GBs nya glass X-pop ROX? Jag har köpt den flera gånger och redan första gången reagerade jag på formen. Min hade även smält på hemvägen, innan jag öppnat förpackningen, så den var rundad på kanterna av glassen. Den är egentligen relativt kantig och nästan Rektangulär men min hade blivit cylinderformad så det såg precis ut som det manliga könsorganet...

Den är jättegod och intressant ändå, tycker jag. Och den består av olika smaker istället för bara en.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

 Jag har inte käkat dildoglass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar spännande, ska definitivt prova!! 😀

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bara att det är oerhört långsökt att jämföra en pinnglass med ett manligt könsorgan.
Kan inte alla som gillar isglass bara äta denna och vara lyckliga över att den poppar i munnen? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Tycker bara att det är oerhört långsökt att jämföra en pinnglass med ett manligt könsorgan.

Långsökt? Tycker inte det; det var min första tanke. I sådana all är man oerhört snabbtänkt om man, vid första intryck, associerar på det sättet..? Och jag är inte jämt, särskilt mer snabbtänkt än så många andra.
Dessutom, tänk dig att den smält så färgerna gått in i varandra - då finns det knappt några ljusa färger på glassen, eftersom de mörka dominerar/-t... Hur kan man inte associera den med könsorganet på ca hälften av jordens befolkning, när den är väldigt lik? Enda anledningen vore den, aningen, deformerade formen samt färgerna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Långsökt? Tycker inte det; det var min första tanke. I sådana all är man oerhört snabbtänkt om man, vid första intryck, associerar på det sättet..? Och jag är inte jämt, särskilt mer snabbtänkt än så många andra.
Dessutom, tänk dig att den smält så färgerna gått in i varandra - då finns det knappt några ljusa färger på glassen, eftersom de mörka dominerar/-t... Hur kan man inte associera den med könsorganet på ca hälften av jordens befolkning, när den är väldigt lik? Enda anledningen vore den, aningen, deformerade formen samt färgerna. 

Men det där är ju som att säga att man måste associera bananätande med kuksugande och kanske till och med ta bort bananen från marknaden på grund av detta? Ursäkta uttrycket men jag tror att du förstår min poäng. Om det nu stör en så mycket kan man väl bara låta bli att köpa glassen? Själv har jag inte hunnit prova den ännu, men dess form hindrar mig inte från att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Besviken att varken pressbyrån, Willys eller Ica har den här.. Den verkar god och formen är ju stört skön. Skall fixa en sån och gå som det troll jag är på stan och suga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Men det där är ju som att säga att man måste associera bananätande med kuksugande och kanske till och med ta bort bananen från marknaden på grund av detta? Ursäkta uttrycket men jag tror att du förstår min poäng. Om det nu stör en så mycket kan man väl bara låta bli att köpa glassen? Själv har jag inte hunnit prova den ännu, men dess form hindrar mig inte från att göra det.

Tycker inte associationen är ett skäl till att ta bort den från marknaden, förstår inte varför du gör det antagandet. Det är inte på något sätt kränkande eller direkt skadligt med att fortsätta producera glassen bara för att den Kan associeras med det manliga könet.

Det stör inte mig. Risken med glassen är att den möjligen kan egga vissa (sjuka) människor, exempelvis pedofiler (nu är jag grov men ärlig) men det kan väl en banan också göra, eftersom att man redan på dagis kunde associera bananen med det manliga könet. I mitt tycke är det också bäst för barn att inte (behöva) tänka alltför mycket på sex i såpass ung ålder, och att stoppa en kuk-liknande glass i munnen kanske kan få dem på andra tankar... Men det finns risker med allting. Och hur ofta är en kuk grön?

Tycker dock de kunde haft toppen på glassen, överdraget som skapar "knastrar" i munnen, över hela glassen för att undvika eventuella associationer - eftersom att det ändå är en diffus bagatell som enkelt kunnat gå att komma undan  - och för att det hade gjort glassen mer intressant. Fanns en liknande glass med sprakande överdrag när jag var liten 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä har inte ätit den... Känns lite gay (att suga och slicka på den alltså, för killar dårå) nä, jag menar inte att d är nåt fel på bögar....

Tycker den ska tas bort dirr, sexistisk jävla glass är vad det här.. 

Finns helt klart en tanke från ngn snuskgubbe hos GB bakom d hela om att uppmuntra tjejr att suga kuk lr ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om nogger black är rasistisk så är denna way över gränsen, nogger black som var så gooooooood :'( d kunde la ha bytt namn ist baa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om den här ska få finnas kvar borde d görq en fittversion ocksåååå

Jämställdheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Besviken att varken pressbyrån, Willys eller Ica har den här.. Den verkar god och formen är ju stört skön. Skall fixa en sån och gå som det troll jag är på stan och suga 

Vore ju iofs lite fyndigt om Willys hade såna där

image_17.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Vore ju iofs lite fyndigt om Willys hade såna där

image_17.jpg

Mammorna hade gått helt Crazy för den Mums jöh 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn: Willys

oh you

debepe: Tycker dock de kunde haft toppen på glassen, överdraget som skapar "knastrar" i munnen, över hela glassen för att undvika eventuella associationer - eftersom att det ändå är en diffus bagatell som enkelt kunnat gå att komma undan  - och för att det hade gjort glassen mer intressant. Fanns en liknande glass med sprakande överdrag när jag var liten 🙂

detta håller jag med om dock


   
SvaraCitera

den verkar jättegod?? det är typ tuggummi i liksom woww


   
SvaraCitera