Aviseringar
Rensa alla

Dilemma:(


Ämnesstartare

Har varit ihop med min kille ett halvår. På distans, vilket jag tycker är riktigt jobbigt. Men iaf, nu är det så att jag varit kär över ett år i en annan kille som jag träffar dagligen på jobbet, han vet dock inte detta.

Så frågan är:
Fortsätta med min kille som jag faktiskt gillar mkt, bara det att distans är jobbigt, ir spinna på denna andra kille. Känner mig som en dålig människa. Men känslor styr man ju inte över.


   
Citera

Suck, bara den här tråden visar att du inte har några såkallade känslor överhuvudtaget! Fan vad jag tycker synd om killar som kommer i kontakt med falskspelande skökor som dig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Suck, bara den här tråden visar att du inte har några såkallade känslor överhuvudtaget! Fan vad jag tycker synd om killar som kommer i kontakt med falskspelande skökor som dig....

Sug mig på bredden.
Säg ngt vettigt ir inget alls, jag tar detta på allvar, vill inte såra ngn överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

animal:

ir

hej [blush]


   
SvaraCitera

animal:

jag tar detta på allvar

animal:

Har varit ihop med min kille ett halvår. På distans, vilket jag tycker är riktigt jobbigt

animal:

Men iaf, nu är det så att jag varit kär över ett år i en annan kille som jag träffar dagligen på jobbet[/quote

animal:

Fortsätta med min kille som jag faktiskt gillar mkt, bara det att distans är jobbigt,

animal:

ir spinna på denna andra kille.

mm, eller hur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tror du?!?
Läs igenom vad du skrivit- tänk en gång till.


   
SvaraCitera

Om du är beredd att bli ihop med någon annan bara för att det är bekvämare så vet jag inte riktigt om man kan säga att du har djupa, allvarliga känslor för din nuvarande pojkvän.

ennie:

hej [blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mm, eller hur.

Du drar ju dina egna slutsater. Där tog disskussionen med dig slut

the end


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hej

Hello:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HappyEnd:

Vad tror du?!?
Läs igenom vad du skrivit- tänk en gång till.

Tänka är inte min starka sida


   
SvaraCitera

animal:

Tänka är inte min starka sida

Nej det är tydligt det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Om du är beredd att bli ihop med någon annan bara för att det är bekvämare så vet jag inte riktigt om man kan säga att du har djupa, allvarliga känslor för din nuvarande pojkvän.

Jo det har jag faktiskt, det känns så rätt med honom, men andra killen sätter snurr i huvudet på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Nej det är tydligt det...

Talk to the hand


   
SvaraCitera

animal:

Jo det har jag faktiskt, det känns så rätt med honom, men andra killen sätter snurr i huvudet på mig.

Tja, då är det ju bara att välja vem det känns mest rätt med och dumpa den andra. Du kan ju inte ha kakan och äta den samtidigt liksom. Eller jo, det kan du väl, men det kommer nog bara skada dig i längden. Alternativet är väl att dumpa båda två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Tja, då är det ju bara att välja vem det känns mest rätt med och dumpa den andra. Du kan ju inte ha kakan och äta den samtidigt liksom. Eller jo, det kan du väl, men det kommer nog bara skada dig i längden. Alternativet är väl att dumpa båda två.

Dumpa båda 2? Alltså den andra killen har jag aldrig träffat privat, vi umgås inte alls. Åh det är jättesvårt, och vill baar tillägga att jag inte leker med folks känslor, kanske låter så här, men är väldigt seriös av mig och att allt ska gå rätt till osv..


   
SvaraCitera