Aviseringar
Rensa alla

Dilemma:(


Ämnesstartare

animal:

Tänka är inte min starka sida

Jag märker det.

Skit i ditt distansförhållande, du är ju inte kär!


   
SvaraCitera

animal:

Dumpa båda 2?

Ja, om du inte vet hur du vill göra så kanske det är ett alternativ att inte driva något vidare med någon av dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HappyEnd:

Skit i ditt distansförhållande, du är ju inte kär!

Jo det är jag faktiskt, men andra killen ställer till det för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Ja, om du inte vet hur du vill göra så kanske det är ett alternativ att inte driva något vidare med någon av dem?

Fast jag tycker ju faktiskt om min kille otroligt mkt..


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Om du är beredd att bli ihop med någon annan bara för att det är bekvämare så vet jag inte riktigt om man kan säga att du har djupa, allvarliga känslor för din nuvarande pojkvän.

Kloka ord, käre Boråsarfrände!

Btw, snart kommer mitt reportage vara med i Borås Tidning. Håll ögonen öppna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår faktiskt inte,, jag har ju en pojkvän som jag älskar. Och jag tycker knappt andra är snygga ens, och ännu mindre attraherad sexuellt. Så om jag hade tänkt så som du gör om en annan utäver min pojkvän skulle jag nog ta det som en tydlig signal på att jag saknar ngt i mitt förhållande och bör förändra det. På vilket sätt avgör du


   
SvaraCitera

animal:

Fast jag tycker ju faktiskt om min kille otroligt mkt..

Som sagt, du kan inte både ha kakan och äta den samtidigt. Antingen så bestämmer du dig för att strunta i den andra killen och håller dig till det, eller så dumpar du din pojkvän. Om du älskar din pojkvän så ska det väl knappast vara någon tvekan om saken?


   
SvaraCitera

Bacarah:

Kloka ord, käre Boråsarfrände!

Btw, snart kommer mitt reportage vara med i Borås Tidning. Håll ögonen öppna [y]

Vänta va, jag känner ju igen ditt nick, men jag visste inte att du var boråsare? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Som sagt, du kan inte både ha kakan och äta den samtidigt. Antingen så bestämmer du dig för att strunta i den andra killen och håller dig till det, eller så dumpar du din pojkvän. Om du älskar din pojkvän så ska det väl knappast vara någon tvekan om saken?

Nej, alla människor kanske blir förvirrade ibland, men faktumet att jag varit kär i honom över ett år spelar ju in lite med..äsch det löser sig!


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Vänta va, jag känner ju igen ditt nick, men jag visste inte att du var boråsare?

Nu vet du! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

Så om jag hade tänkt så som du gör om en annan utäver min pojkvän skulle jag nog ta det som en tydlig signal på att jag saknar ngt i mitt förhållande och bör förändra det. På vilket sätt avgör du

Nej, jag tycker det är bra mellan oss, det gör jag. Kan bara inte släppa den andra killen..kanske låter konstigt för dig, men det är svårt, jag lovar dig.


   
SvaraCitera

animal:

Nej, alla människor kanske blir förvirrade ibland, men faktumet att jag varit kär i honom över ett år spelar ju in lite med..äsch det löser sig!

Det blir man väl, men rannsakar man sig själv lite närmare så bör man få reda på vad man egentligen vill. Sen handlar det nog mest om att våga göra det också.

Bacarah:

Nu vet du! [y]

I sure do! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

animal:

Nej, jag tycker det är bra mellan oss

jag tror du saknar närhet, därför kollar du in andra killen. Om din pojkvän var nära skulle du nog inte fantisera om ngn annan. Det är det du saknar i förhållandet enligt min teori iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Det blir man väl, men rannsakar man sig själv lite närmare så bör man få reda på vad man egentligen vill. Sen handlar det nog mest om att våga göra det också.

Jo, men jag är för feg för att våga liksom, eftersom jag ju egentligen är mer än nöjd men min kille nu..när vi är ifrån varandra känns det ju av mer..men som sagt, d löser si=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

jag tror du saknar närhet, därför kollar du in andra killen. Om din pojkvän var nära skulle du nog inte fantisera om ngn annan. Det är det du saknar i förhållandet enligt min teori iaf

Jo, men jag hade ju den där killen i tankarna innan jag och min pojkvän träffades, sen dess har jag inte kunnat släppa det, senhar jah blivit bränd och därför fått dåligt självförtroende, kan inte lite på distans, därför kanske man söker ngt närmare..vet inte:(


   
SvaraCitera