Aviseringar
Rensa alla

Dilemma


framtidsmord:

Om en människa parasiterade på ditt tarmsystem, skulle du låta bli att ta medicin för att bli av med den?
Om det levde massa människor i dina väggar som kröp fram om natten för att suga ditt blod, skull

Trollar du ellör?


   
SvaraCitera

Grisen. Hellre äta fläsk än människa. Sedan spelar det ingen roll för mig om människan är utvecklingsstörd eller inte. Vilken tråd... Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Trollar du ellör?

Nej, det är hypotetiska frågor.
Själv skulle jag medicinera bort alla dessa människor om de angrep mig på sådant vis.


   
SvaraCitera

Grisen har nog mer kött på sig. Samt tror att en del nog hellre skulle svälta än att äta människa.


   
SvaraCitera

Ska jag mätta människorna med gris/människa?
Tar nog människan isf... Fast de kommer ju dö ändå, även om de blir mätta för en månad.


   
SvaraCitera

framtidsmord:

Nej, det är hypotetiska frågor.
Själv skulle jag medicinera bort alla dessa människor om de angrep mig på sådant vis.

tror inte folk skulle medicinera om det var människor pga inte farligt med tex binnikemask, om vi skulle anta att samma känslor man hade om en människas liv var aktuella här med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: tror inte folk skulle medicinera om det var människor pga inte farligt med tex binnikemask, om vi skulle anta att samma känslor man hade om en människas liv var aktuella här med.

Vad skulle du göra?


   
SvaraCitera

Gris. Håller med dan. 


   
SvaraCitera

framtidsmord:

Vad skulle du göra?

Hahahahaha åguuuuu gerrej1!11!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Hahahahaha åguuuuu gerrej1!11!

varför säger du så 🙁


   
SvaraCitera

framtidsmord:

varför säger du så 🙁

föru trollar mig så hårt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: föru trollar mig så hårt Gråter

Jag trollar inte dig jag ställer frågor jag tycker är intressanta och roliga.


   
SvaraCitera

framtidsmord:

Jag trollar inte dig jag ställer frågor jag tycker är intressanta och roliga.

ok, om jag hade människor i min kropp som gav samma symptom som binnikemask skulle jag inte döda dem nej.


   
SvaraCitera

knivigt val men artsolidaritet väger nog över intelligens för mig. 

jag förutsätter att människan i fråga kan leva drägligt trots handikapp. var det tänkt så i din frågeställning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: ok, om jag hade människor i min kropp som gav samma symptom som binnikemask skulle jag inte döda dem nej.

Ok. Om du hade små människor i väggarna som kröp ut på natten och sög blod från din kropp, vad skulle du göra då?


   
SvaraCitera