Aviseringar
Rensa alla

Din drömbil


137.jpg

En Merchedes C-Klass AMG
eller
Mustang GT
2015Mustang_t5e2284_1_jpg_677x1000_q100.


   
SvaraCitera

S3ON: Tycker den är förbannat läcker!

Faktiskt jävligt sexig.


   
SvaraCitera
b1son

v70              


   
SvaraCitera

Jag vill ha en volvo xc70...


   
SvaraCitera

Har redan min drömbil, och detta må låta konstigt, men jag är glad över att det inte var en bil som kostar några miljoner som dom flesta eller många drömmer omTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: jag är glad över att det inte var en bil som kostar några miljoner som dom flesta eller många drömmer om

varför gör det dig glad? 


   
SvaraCitera

S3ON: varför gör det dig glad?

För att det var svårt att uppnå i stället för mer eller mindre omöjligt att uppnå. Räckte med några års sparande (jag ville inte ta lån för bilköp) i stället för några årtiondens suktande, trånande o längtande.

Hjärta


   
SvaraCitera

Det här jävla samtalsämnet asså


   
SvaraCitera

DET E VÄL EN JAGUAR ETYPE DÅ


   
SvaraCitera

fan va snygga de e..


   
SvaraCitera

Storchen84:

För att det var svårt att uppnå i stället för mer eller mindre omöjligt att uppnå. Räckte med några års sparande (jag ville inte ta lån för bilköp) i stället för några årtiondens suktande, trånande o längtande.

Hjärta

JAg utgick från att jag var fett rik. Om du far fett rik, vilken bil hade du helst skaffat då? 


   
SvaraCitera

för det har alla i top gear sagt


   
SvaraCitera

S3ON: JAg utgick från att jag var fett rik. Om du far fett rik, vilken bil hade du helst skaffat då?

Det är just det - det finns ingen annan bil jag hellre hade velat ha än den jag har nu. Möjligen en sådan jag har nu utöver den jag har, då den jag har är en 2012 och en 2015 inte hade varit helt fel. Fast det finns saker 2012an har som jag saknar med dom nyare modellerna.

Om jag så hade haft oändligt med pengar, så finns det ingen bil jag vill ha mer än min älskling för några hundratusen. Eller jo - en tesla, fast det vill jag ha av ekonomiska skäl - vilket jag ju inte skulle behöva om jag hade haft oändligt med pengarMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: Eller jo - en tesla, fast det vill jag ha av ekonomiska skäl

Inte av miljöskäl? 

Vad har du för bil nu?


   
SvaraCitera

S3ON: Inte av miljöskäl?

Lite, men mest fascineringen av att man först släpper en "budgetversion" (Model III) som jag är väldigt nyfiken på, sedan av ambitionen på superchargers och vad dessa kan göra.

S3ON: Vad har du för bil nu?

Jag ser inte märket som det viktiga av det jag har - en Ram truck 1500 - inget märkvärdigt. Det märkvärdiga och det jag längtat efter är att det är en Laramie Longhorn Edition. Jag älskar inte bara bilen, jag älskar det faktum att intresset för just Longhorn i Sverige knappt verkar existera.

För några ytterst få på forumet (vet inte om du är en av dom) vet att jag helst vill ha sådant andra inte vill ha så länge det inte är något orimligt dåligt. Äh du förstår vad jag menar. Ta mobiltelefon som exempel. Hur många idag går omkring med en samsung eller iphone jämfört med hur många som går omkring med en motorola nexus 6?

Snälla bara fatta vad jag menar. Vet liksom inte hur mer jag ska förklara detRodnar

Hjärta


   
SvaraCitera