Aviseringar
Rensa alla

Din favvo låt?


Ämnesstartare

Vilken/vilka är din/dina favvolåt/låtar just nu? Mina är, Hey brother-AviciiTeraphy-All time lowWhat now-RihannaStory of my life-1DThunder-Jessie J


   
Citera
Yaren

Focus - Anonymous two Wishbone Ash - Handy Blue Öyster Cult - Stairway to the stars Blue Cheer - Summertime Blues Taste - If the day was any longerNapoleon Bona Parts 1 & 2 - Budgie King Crimson - In the wake of Poseidon Queen - Good old Fashioned Lover Boy Rush - A Farewell to Kings Thin Lizzy - Soldier of Fortune Uriah Heep - Paradise 
Lyssnar rätt mycket på de här just nu, med undantag från good old Fashioned lover boy och stairway to the stars som snarare är låtar som har hängt med ett tag nu 😉 det är alltså favoriter jag alltid kan återvända till och säga: det här är min favoritlåt trots att jag inte lyssnat på dem på ett tag 😉 


   
SvaraCitera
Yaren

MEN VAFAAAAAN UM DÅ! JAG SOM GJORT VÄRSTA FINA TYDLIGA LISTA MED MELLANRUM OCH SÅ TAS DET BORT FYFAAAAAN! Vem kommer vilja läsa det där nu? 🙁 och det som såg så stiligt och prydligt ut, nä i'm outta here 


   
SvaraCitera
reben

men at work - down under o audio bullys - keep on moving 

tror jag

just nu vet jag inte är trött på musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
MEN VAFAAAAAN UM DÅ! JAG SOM GJORT VÄRSTA FINA TYDLIGA LISTA MED MELLANRUM OCH SÅ TAS DET BORT FYFAAAAAN! Vem kommer vilja läsa det där nu? 🙁 och det som såg så stiligt och prydligt ut, nä i'm outta here 

Hände samma sak när jag skrev mitt:(


   
SvaraCitera

Min är little lion man med tonight alive 


   
SvaraCitera
Yaren

Flygandeko:

Hände samma sak när jag skrev mitt:(

Aa, jag såg det 🙁 men kunde ju tyda ändå... ser ju ut som bandet "Budgie King Crimson" har gjort låten "In the wake of Poseidon Queen"
🙁


   
SvaraCitera