Aviseringar
Rensa alla

Din flickvän tar självmord.. Reaktion? Lust?


Ämnesstartare

Vad skulle du göra om din flickvän tog självmord? Jag har ingen idee... Jag bara gråter, jag har lust att göra samma sak


   
Citera
Ämnesstartare

Prata med en närstående.


   
SvaraCitera

Nej det får du inte [sad] Gråt på bara, gråt mot någon, gråt och gråt


   
SvaraCitera

Underlig:

Prata med en närstående.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hon gjort det? [sad]
Fan vad dåligt! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta ej livet av dig, för då utsätter du dom i din omgivning för samma sak du blev utsatt för. Samt att det gör ont nu, men kommer göra mindre ont.

Kram [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dyler:

gråter

beklagar :/ :/ håll ut mate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Prata med en närstående.

+1. Det hjälper mer än vad man tror att prata med folk.


   
SvaraCitera
sigrid

Uch vad hemskt, jag håller med om att det nog är bra att prata om det. Det skulle jag nog göra om jag hamnade i samma sitation som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PRATA PRATA PRATA
Och krossa lite porslin


   
SvaraCitera

Dyler:

Vad skulle du göra om din flickvän tog självmord?

Jag vet inte vad jag skulle göra om någon jag älskar tog livet av sig. Jag skulle förmodligen vilja göra samma sak, men jag skulle inte göra verklighet av såna tankar.

Dyler:

jag har lust att göra samma sak

Det som inte dödar en gör en starkare, kom ihåg. Och man bestämmer själv hur det ska bli i framtiden. Låt inte en sån här händelse bli slutet på DITT liv också. Det är klart att det är skitjobbigt, problemet är att de flesta tänker på det de har förlorat istället för det som de har vunnit (minnen). det är iof förståeligt, men livet blir jävligt jobbigt om man fortsätter i de tankebanorna. problemet är hur man ska komma ifrån dem:/

och tiden läkar INTE alla sår (som en del säger). man måste göra något vettigt av tiden också. Jag tror inte att det är någon bra ide att göra något annat och liksom försöka "glömma bort" en viss person eller en händelse. till viss del är det väl bra, men jag förstår inte varför man ska glömma.? Det gör inte mindre ont för de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejpej123:

*hemsk kommentar borttagen av variabel*

Nog för att det här är UM, men det där var riktigt hemskt sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejpej123:

idiot-kommentar

idiot


   
SvaraCitera

du kan ju döda greger_efg och hejpej123 istället för dig själv, är mitt förslag. kompensera en förlust för världen (din flickvän) genom att göra den en tjänst kanske kanske kan bringa lite mening i alla fall.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

*asshole-kommentar*

Jag hoppas inte att någon av dina vänner kommer till dig för att gråta ut.


   
SvaraCitera