Aviseringar
Rensa alla

Din tröstätardiet


Ämnesstartare

Vad äter du när du tröstäter? Bakar du en fet chokladkaka eller knaprar du på okokt pasta?


   
Citera
Ämnesstartare

Äpplen
Önskar jag iaf. Sötsakerna minskar i antal och jag köper ej själv det till mig i alla fall...
Köpte i alla fall nya äpplen idag 🙂
Annars brukar rostat bröd med kycklingpastej på vara underbart som tröstmat [love]


   
SvaraCitera

Jag brukar inte tröstäta. Nej, du läste inte fel. [crazy] Men när jag åker tåg brukar jag köpa delicatobollar eller godis, ba' f'att jag tycker att jag förtjänar det p.g.a. [anledning].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Men när jag åker tåg brukar jag köpa delicatobollar

naW!"

ont; tröstäter ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tröstäter äter jag inget alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

När jag tröstäter äter jag inget alls

men då tröstäter du ju inte och borde inte svara i tråden? ASSÅ VAFAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chips oftast :$

Dold text: och ibland chrunchies lr vad de heter, och äter dom bara som dom är utan något till[blush](fast det är mitt dirty pleasure så säg inget till nån[sad])


   
SvaraCitera

Tickstart:

naW!"

Jag vet JAG ÄR SÅ JÄVLA GULLIG ATT ALLT INOM EN FEM METERS RADIE FRÅN MIG _SPRÄNGS_ SÅ JÄVLA GULLIG ÄR JAG.

OnT: Verkar hemskt ambitiöst att baka en kaka bara för att tröstäta. Om jag inte missförstått tröstätningskonceptet; att man av en ingivelse får lust att äta någon godsak för att kompensera för att man mår dåligt/är rastlös/vad som helst just för stunden? Eller? Kan tröstätande vara planerat, vad är detta... Det är väldigt ögonblickets ingivelse-betingat för mig.

Räknas det som tröstätande om man införskaffar en godsak för att kompensera för att man måste göra någonting lite arbetsamt och därmed anser att man kan äta en godsak föra tt väga upp detta, såsom jag med resande och delicatobollar? [crazy]

Jag minns när jag hade ÄS och inte ville tröstäta, då brukade jag tröstonanera istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

och ibland chrunchies lr vad de heter, och äter dom bara som dom är utan något till(fast det är mitt dirty pleasure så säg inget till nån)

jag med ! [blush]
fast, nu syns det att jag citerar det, förlåt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glass, choklad, chips osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tröstäter inte. När jag är deprimerad så äter jag inte alls. Jag blir isolerad mer eller mindre och glömmer mina bas-behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

delicatobollar

Förstår inte hur du kan äta sådana.. [sad]
Får kväljningar! [sad]

Brukar äta polarbröd med smör och ost på! Och så kanske dricka oboy till! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag vet JAG ÄR SÅ JÄVLA GULLIG ATT ALLT INOM EN FEM METERS RADIE FRÅN MIG _SPRÄNGS_ SÅ JÄVLA GULLIG ÄR JAG.

arg [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det som finns tillgängligt
helst chips


   
SvaraCitera

Choklad (mest om jag tröstäter pga tycker synd om mig när jag har mens eller pms).


   
SvaraCitera